Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3432340
pearlsofpassion schreef: OK dan :)
Volgens mij kan jij prima je eigen keuzes maken. Dus dat is goed dan he. :P
Haha, ja dat kan ik zeker. Maar vind input ook fijn. Zo heel veel verstand heb ik niet van katten. Ben in de basis echt een hondenmens. Maar voor een hond heb ik echt geen tijd nu. Hopelijk over een paar jaar, als ik hele goede oppas kan vinden, een dag minder kan werken en misschien van mijn diensten af kan.
Ik twijfel nog ff door want ben wel van de school; voor het leven. En als ik dan denk dat het wurm 18 word.... Dan ben ik 60 :o :o :o :o
Dat kan ik ff niet aan nog.
Ondertussen wel weer uberschattige foto's gekregen waar je van smelt. ;D
hannabelgje schreef:Hier zet ik ook altijd 1 kitten erbij. De laatste keer was de jongste 5 en de oudste 8. Dat ging prima. Maar ik heb siamezen en die zijn sowieso druk. Sterker nog Wasabi is vandaag 10 geworden en dat is de drukste van de 3. Ik vind volwassen katten aan elkaar laten wennen echt een drama.
Siepie is ook nog steeds actief en druk. Dus in die zin denk ik dat het prima gaat. Ik verwacht dat zij ook wel in is voor wat rellen en huis-afbreek-strooptochten. :biggrin2:

Maar goed, als ik verhuist ben nog maar eens een rondje asiel kijken. Ik weet het echt nog niet.
Door hannabelgje
#3432341
Mijn hardloopcursus die vandaag zou beginnen is geannuleerd. Zelf maar gaan lopen. Mijn oudste nichtje van 21 ging gezellig mee. Het was weer ff doodgaan, maar het begin is er weer. Nu nog volhouden..

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3432343
sam28 schreef: ma 13 sep 2021, 19:01 Haha, ja dat kan ik zeker. Maar vind input ook fijn. Zo heel veel verstand heb ik niet van katten. Ben in de basis echt een hondenmens. Maar voor een hond heb ik echt geen tijd nu. Hopelijk over een paar jaar, als ik hele goede oppas kan vinden, een dag minder kan werken en misschien van mijn diensten af kan.
Ik twijfel nog ff door want ben wel van de school; voor het leven. En als ik dan denk dat het wurm 18 word.... Dan ben ik 60 :o :o :o :o
Dat kan ik ff niet aan nog.
Ondertussen wel weer uberschattige foto's gekregen waar je van smelt. ;D



Siepie is ook nog steeds actief en druk. Dus in die zin denk ik dat het prima gaat. Ik verwacht dat zij ook wel in is voor wat rellen en huis-afbreek-strooptochten. :biggrin2:

Maar goed, als ik verhuist ben nog maar eens een rondje asiel kijken. Ik weet het echt nog niet.
OH echt? Ze is 8 toch? Hier waren ze met 8 jaar echt heel rustig al. Ze spelen nog wel eens samen, maar veel is dat niet.. En als de kindjes de hengels bovenhalen houden ze het ook al vrij snel voor bekeken. Ik moet er niet aan denken van bij ons jongens nu (OK, nu zijn ze 11 en 12) één jonge kat te zetten. :-X
Siepie is wel heel anders dan. Als ze nog graag wil spelen en rondcrossen, is het wel OK. Dan hebben ze vast nog wel wat aan elkaar.

60 is toch ook niet zo oud om een kat te hebben? :cool:

Ik wil ook echt weer een kat bij. :P
Echt, echt graag. En natuurlijk zijn kittens het schattigst. Maar dat hoeft niet echt.
Al denk ik wel dat het toch 2 (asiel)kittens worden als ik weer mag. Meneer ligt nog dwars. >:( ::)
En door Corona zijn de kittens hier nog steeds uitverkocht. :-X
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436167
Zijn er nog mensen in het café? :)

Hier komt er een voorzichtig zonnetje door nu ik aan de koffie zit. Cato ligt luid spinnend in de vensterbank en Siepie slaapt in mijn bed na een rondje spelen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3436172
Goedemorgen Sam, hier schijnt de zon al volop. Heb net foto in foto topic geplaatst van de wereld hier in noord Nederland ;)
Nu even koffie zetten, eitje koken en broodje smeren voor ontbijt
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3436174
Zeker! Ik ben vanmorgen wakker geworden bij de paarden met net zo’n mooie wereld als bij Dinky!

Ik ga zo even met Sprokkel het bos in wat mos zoeken en dan gaan we vanmiddag kerststukjes maken. Super zin in!
Gebruikersavatar
Door sam28
#3436181
dinky89 schreef:Goedemorgen Sam, hier schijnt de zon al volop. Heb net foto in foto topic geplaatst van de wereld hier in noord Nederland
Ooh wauw, zo is het hier niet, als ik uit het raam kijk. Maar ik ben ook nog niet buiten geweest. Nu ik geen hond meer heb hoef ik er niet meer uit. Dat vind ik nog wel eens jammer.
Door - pien -
#3436182
Hier schijnt het zonnetje en ik word er helemaal blij van, heb het zó gemist!
Ik zit aan de koffie, de droger staat aan op stroom van de zonnepanelen, de vaatwasser gaat straks ook aan, de jongens liggen in hun mandje, de poezels zijn net gevoerd.
Morgen krijgen we wéér regen schijnt ::) maar vanaf woensdag schijnt de zon weer geregeld, zegt mijn weerapp :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door