Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3398723
Kaio schreef: di 24 mar 2020, 09:14


Ik zag op Amazon ook de onoplosbare puzzels. De ene kant bijv allemaal katten en de andere allemaal honden, dus dubbelzijdig ;D. Of alleen maar strand zand..... Dus als de puzzels te eenvoudig worden zijn er nog wat uitdagingen te vinden :biggrin2:
Ik ben hier nu bezig met een puzzel van 'maar' 750 stukjes met vlinders. Geen kantstukjes, 5 puzzelstukjes extra die er niet bij horen en geen voorbeeld ::) ook behoorlijk onmogelijk ;D ook nog eentje liggen waarbij ook in de puzzel rechte randen zitten ipv alleen buitenrand ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398728
dinky89 schreef: di 24 mar 2020, 10:29 Ik ben hier nu bezig met een puzzel van 'maar' 750 stukjes met vlinders. Geen kantstukjes, 5 puzzelstukjes extra die er niet bij horen en geen voorbeeld ::) ook behoorlijk onmogelijk ;D ook nog eentje liggen waarbij ook in de puzzel rechte randen zitten ipv alleen buitenrand ;D
De puzzel vorm van mensergerjeniet :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3398767
Vorige week nog even snel twee Wasgij puzzels in de winkel gehaald. ;D *supportyourlocals*

Verder ben ik met het werk de boeken thuis aan het bezorgen, en heb nog genoeg (achterstallige) klusjes liggen op locatie.
Thuis ook voldoende om me niet te vervelen. Vanmiddag met een luisterboek even lekker in de zon gezeten. :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3398771
Elf schreef: di 24 mar 2020, 09:45 Wij hebben voor mijn vader en mijn schoonmoeder (80+, zeer vitaal maar wonen beiden alleen) bij de Hema een puzzel van 1000 stukjes besteld met leuke/gekke foto’s van hun (klein)kleinkinderen. Ze worden als het goed is morgen bezorgd. Ik ben zo benieuwd! :)
Zou je kunnen feedback geven of de kwaliteit een beetje goed is?
Of de afdruk mooi is en vooral of het karton stevig genoeg is en niet maar een mm dik?
Ik overweeg ook zo een te kopen voor m'n broer.
Door Elf
#3398784
pearlsofpassion schreef: di 24 mar 2020, 18:49 Zou je kunnen feedback geven of de kwaliteit een beetje goed is?
Of de afdruk mooi is en vooral of het karton stevig genoeg is en niet maar een mm dik?
Ik overweeg ook zo een te kopen voor m'n broer.
Vandaag kwam de eerste puzzel binnen. De stukjes zijn niet superdik maar vlg mij wel dik genoeg om goed te kunnen puzzelen. Oma was in tranen van blijdschap😃. We hebben de puzzel voor de deur gelegd en hebben op een paar meter afstand gewacht tot ze hem oppakte. Via facetime (gelukkig is ze zo modern ;) )zagen en hoorden we haar blijdschap. Ze had net een dipje: ze kijkt vanuit haar flat op de spoed van het ziekenhuis. Daar zag ze vandaag de ambulancebus ingeladen worden met patienten :'(
Door smulpaap
#3398785
We maken er maar het beste van in deze barre tijden
Even van het zonnetje genieten :)
En natuurlijk is het ook fijn als je de stoel voor jezelf hebt :biggrin2:
Bijlagen
20200323_153027.jpg
20200323_153027.jpg (5.08 MiB) 1664 keer bekeken
IMG-20200323-WA0000.jpg
IMG-20200323-WA0000.jpg (256.1 KiB) 1664 keer bekeken
Door hannabelgje
#3398802
Vanmorgen de broodbakmachine uit de mottenballen getrokken. Vandaag gaan we vers brood bakken. Ook ga ik vanaf vandaag tussen de middag warm eten. Ik zit toch heel de dag in de keuken kan ik net zo goed vast de oven aanzetten enzo.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3398812
Ik wil ook graag een cappuccino, maar mijn melkopschuimer is al enige tijd kapot, en tegenwoordig zijn die dingen zo duur... :o :'(
Als deze crisis voorbij is, ga ik bij de blokker al mijn zegeltjes van de douwe egberts inleveren voor korting (als die wereld dan nog bestaat) :D

Voor nu maar een koffie met melk en een broodje kaas ;)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3398813
Fenixjuh schreef: wo 25 mar 2020, 10:35 Ik wil ook graag een cappuccino, maar mijn melkopschuimer is al enige tijd kapot, en tegenwoordig zijn die dingen zo duur... :o :'(
Als deze crisis voorbij is, ga ik bij de blokker al mijn zegeltjes van de douwe egberts inleveren voor korting (als die wereld dan nog bestaat) :D

Voor nu maar een koffie met melk en een broodje kaas ;)
Wij hebben een dolce gusto. De cappuccino van dolce zelf is te pruimen, maar de latte machiatto van starbucks is echt heel prima. Dus ook al zijn die duurder, die heb ik nu toch gekocht.

Ik heb net een uurtje getuinierd. Lekker in het zonnetje. Best wel stom, ik had een aardig ritme uitgedacht, maar vandaag heb ik avonddienst en nou ben ik dus alweer van slag. En na wat gedoe gisteravond (ook ik blijk een eigenwijze moeder te hebben), heb ik daar wel even moeite mee.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3398899
Hihi de grote stoere Fozzy moest naar binnen want hij vertrouwt buiten de enorme machine die de weg open haalt niet ;D Die ogen van hem ;D kijk dan daar die stomme machine! ;D Ik kan altijd zo in de scheur liggen om hoe hij kan communiceren met zijn kop en ogen, is ook wel een van zijn top kwaliteiten :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door