Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door KarenH
#3397499
Genoeg wijn voor een avondje hoor.
Paars label is wit, rood label is .....rood ;)
Bijlagen
150509-IMGP4043-013.jpg
150509-IMGP4043-013.jpg (618.98 KiB) 1792 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3397502
Kim_S schreef: zo 15 mar 2020, 18:29 Ik ben ziek, geen puf om te koken hoor ::)
Ik ben niet ziek maar heb gewoon geen zin. Moet werken maar heb geen zin. Wil voor de tv hangen met een wijntje maar mag niet. Bleh zeik zeur jammer. Rinse and repeat.

::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3397503
dinky89 schreef: zo 15 mar 2020, 18:30 Wat mooi om te lezen dat Eddy er zoveel aan heeft Pauline! Moest ook wel weer lachen om die laatste allinea over het ramen wassen ;D
Bij interesse kan je op de wachtlijst..... 🤪😂
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3397504
Anne in Zweden schreef: zo 15 mar 2020, 18:45 Ik ben niet ziek maar heb gewoon geen zin. Moet werken maar heb geen zin. Wil voor de tv hangen met een wijntje maar mag niet. Bleh zeik zeur jammer. Rinse and repeat.

::)
Wij hadden een maaltijd patat over en een snackje is er ook nog wel. Dus altijd welkom!

:o :o :o De ijssalon is ook drie weken dicht. Ik schaam mezelf ervoor maar ik ga morgen wel ijs hamsteren......
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3397506
Anne in Zweden schreef: zo 15 mar 2020, 18:23 Is dit ook een eetcafé toevallig. Ik heb geen zin om te koken... (En nee, bitterballen geldt niet als voedsel. :biggrin2: )
Echt niet? :biggrin2: Wij hebben net een doosje kimchi loempia's verorberd. Het is mooi weer, frituur buiten. Ook geen zin om te koken. ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3397507
Lizzy schreef: zo 15 mar 2020, 17:58 Mag ik een witte wijn? En wat vega hapjes? Zullen we dit topic omdopen tot Het Virtuele BP Café? :biggrin2:

Zeg. Vinden jullie het heel erg dat ik opgelucht ben dat de scholen dicht gaan?
Nee hoor. Ik denk dat het land op z'n kop gestaan had als het niet zo was.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3397508
KarenH schreef: zo 15 mar 2020, 18:03 Nee, dat snap ik.
Baal wel van 3 weken niet naar de sportschool, maar ja....als je niet meer leeft kun je daar ook niet naar toe.
Gelukkig heb ik nog een grote stapel boeken liggen, want de bieb zal ongetwijfeld ook wel dicht gaan.
Wij (Drenthe) komen z.s.m. met een officiële mededeling over de opening van de bieb. ;)
Door Anne in Zweden
#3397509
Pauline schreef: zo 15 mar 2020, 18:55 Wij hadden een maaltijd patat over en een snackje is er ook nog wel. Dus altijd welkom!

:o :o :o De ijssalon is ook drie weken dicht. Ik schaam mezelf ervoor maar ik ga morgen wel ijs hamsteren......
Volgens mij komen we de Denemarken niet meer in en door, maar toch bedankt! :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3397510
-Annemarie- schreef: zo 15 mar 2020, 18:59 Echt niet? :biggrin2: Wij hebben net een doosje kimchi loempia's verorberd. Het is mooi weer, frituur buiten. Ook geen zin om te koken. ;D
Nee, echt niet. :biggrin2: Kimchi-loempia's is wat anders, dat klinkt gezond. ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door