Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door vagebond
#3397161
Balen, er kwam een rookwolkje vanmorgen uit de droger, die ik net volgeladen had met chickenwings en kippenvoetjes..
Garantie is 2 jaar, dus net voorbij. Hoezo doe ik er maar 2 jaar mee? Iemand ervaringen hiermee, voordat ik er weer eentje ga bestellen, want ik heb nu 2 lades in de oven zitten. Maar, dat gaat het hem niet worden in de toekomst.
Gebruikersavatar
Door pike
#3397301
vagebond schreef: za 14 mar 2020, 08:38 Balen, er kwam een rookwolkje vanmorgen uit de droger, die ik net volgeladen had met chickenwings en kippenvoetjes..
Garantie is 2 jaar, dus net voorbij. Hoezo doe ik er maar 2 jaar mee? Iemand ervaringen hiermee, voordat ik er weer eentje ga bestellen, want ik heb nu 2 lades in de oven zitten. Maar, dat gaat het hem niet worden in de toekomst.
Ik ken het merk niet, maar ik heb mijn eenvoudige voedseldroger al zo'n 14 jaar inmiddels (indertijd gekocht bij een bp-lid) en die wil maar niet stuk gaan. Ik heb er een paar jaar geleden een setje nieuwe roosters bij gekocht want die begonnen wel uit elkaar te vallen. Tegenwoordig heet het merk Severin.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3397334
Dat is goed balen! Hoop dat het niet een heel dure was

Bedenk me wel dat ik ook nog een nieuwe nodig had, laatste keer klonk de motor niet al te goed meer. (maar een ding van 20 a 30 euro die heel veel jaartjes dienst bewezen heeft, dus ach ja kan ik me voorstellen)
Door Chouka
#3397557
ik heb ook bielmeiers. Daar ben ik tevreden van. Alleen moet ik af en toe een nieuwe motor kopen. Dat is iets meer dan 30 euro.
Ja, die kwaliteit is onvoldoende om veel te drogen. Ik heb meer motors dan torens. Dan moeten ze niet te lang aanstaan en kunnen ze afwisselend afkoelen.
Door Chouka
#3397589
De eerste keer dat er 2 bielmeiers bijna tegelijk het opgaven waren ze ongeveer een week op de hoogste stand aan het draaien. En dat was niet de eerste keer dat ik dat gedaan had. Ze waren nog maar enkele maanden oud.
Sinds toen behandel ik alsof ze erg kwetsbaar zijn.
En nog gaat er wel eens ene kapot. Wel na veel langere tijd. En ik droog ook enorm veel.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3404497
Je zult wel bielmeier bedoelen. Ik heb nu al 12 jaar de stockli die ik heel erg veel gebruik en overweeg de Hendi aan te gaan schaffen omdat die de motor en ventilator in de achterwand heeft.
Dat vind ik een voordeel boven de motor en ventilator die onderin zit bij de Stockli en waardoor je tijdens het droogproces steeds de trays moet wisselen om alles gelijk matig te laten drogen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door