Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3398743
Gefeliciteerd met je verjaardag Siberienne :-* !

Wat fijn dat jullie weer voorraad hebben en wat fijn dat je collega's wel aan je gedacht hebben :-* ! Ik hoop dat je ondanks alle ellende toch een beetje goede dag hebt :-*
Door - pien -
#3398752
sam28 schreef: di 24 mar 2020, 13:34 Wat naar Pien! Sterkte!
Dankjewel! Gelukkig zijn vanmorgen de pilletjes (antihistamine) binnengekomen en het helpt :D
Siberienne schreef:Lichtpuntje ; levering gehad en we draaien zelf weer als lab
Patiënten stroom stijgt wel nog maar niet zo snel als gevreesd.

En ik heb de vreemdste verjaardag ooit. Ik was het zelf zelfs vergeten. Gelukkig had de secretaresse voor lekkers gezorgd en heb ik naar de collega’s gezwaaid.

Mijn moeder begint het iom zwaar te krijgen alleen thuis. Mijn broer gaat haar leren Skypen. Ik zou graag even langs gaan maar we weten allebei dat het niet verstandig is dus appen en bellen we. Ze is bijna 80, voor haar leeftijd super fit maar ze is erg verstandig. Mijn broer doet de boodschappen, zelf maakt ze wel af en toe een ommetje. Alleen. Haar wereldje wordt zo wel heel klein...
Gefeliciteerd Siberienne :birthday:
#3398755
Dochterlief heeft net te horen gekregen dat zij tot 1 juni geen les heeft (HvA).... de tentamens van blok 3 worden opgeschoven naar juni (ipv over 2 weken) en van blok 4 ergens in juli (evt pas tussen 17/8 en 28/8)... dus zij heeft ‘maar’ 1 maand zomervakantie :-[ :'( .... tja..... daar gaan de eventuele plannen voor de zomervakantie..... denk dat die voor iedereen wel in duigen valt..... maar ze zit in ieder geval nog tot 1 juni thuis.....
Wat dit voor mn werk betekent, is ook dramatisch :-\ .... als het te lang duurt, zullen er veel ontslagen vallen (nou ja, contracten worden niet verlengd) en als de scholen weer open gaan, zullen er kantines dicht moeten blijven (en dus verliest het bedrijf het contract) omdat er geen personeel is.... :'( :'( :'(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3398760
Siberienne schreef: di 24 mar 2020, 12:21 En ik heb de vreemdste verjaardag ooit. Ik was het zelf zelfs vergeten. Gelukkig had de secretaresse voor lekkers gezorgd en heb ik naar de collega’s gezwaaid.
:birthday: Van harte gefeliciteerd! :birthday:

En ook ik wil je hartelijk bedanken voor jouw bijdragen hier. :thumbup:
Edit: en natuurlijk ook op de werkvloer.
Door Dreetje
#3398762
Schrijnend wat m’n moeder van 80 mee moet maken.
Ze is vanmiddag op de fiets naar het verpleeghuis gegaan waar haar tweelingzus woont en ze hebben even naar elkaar gezwaaid. Ze was zo verdrietig en ik kan niet zomaar naar haar toe.
Ik zit ook even een potje te janken....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3398763
- pien - schreef: di 24 mar 2020, 11:38 Sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Hier sluit ik mij graag bij aan!

- pien - schreef: di 24 mar 2020, 11:38Mijn netelroos zakt al weer een beetje, al duikt het nu op een andere plek weer op. Pure stress :-X en ik woon niet eens alleen.
Sterkte! Ik heb Lichen Planus (op de huid) en dat is nu ook niet heel erg rustig. Zacht uitgedrukt. ;D


Ben begonnen aan het luisterboek van Jelle Hermus, 'Leven met wind mee'. Over hoe je omgaat met (lastige) gedachten. Voor leden van de bibliotheek, gratis in de LuisterBieb. :)
Door Cathelijn
#3398764
Dreetje schreef: di 24 mar 2020, 18:13 Schrijnend wat m’n moeder van 80 mee moet maken.
Ze is vanmiddag op de fiets naar het verpleeghuis gegaan waar haar tweelingzus woont en ze hebben even naar elkaar gezwaaid. Ze was zo verdrietig en ik kan niet zomaar naar haar toe.
Ik zit ook even een potje te janken....
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door