Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3438141
Lizzy schreef: wo 12 jan 2022, 08:20 OK cool! Neem je nu een swap uit je neus of keel? (ik las ergens dat Omikron de eerste dagen beter uit de keel genomen kan worden?).
Dat krijg je toch niet fatsoenlijk voor elkaar met een thuistestje?
Of ben ik zó motorisch achtergebleven en kunnen jullie dat allemaal makkelijk?
Door Lizzy
#3438144
Too schreef: wo 12 jan 2022, 12:09 Dat krijg je toch niet fatsoenlijk voor elkaar met een thuistestje?
Of ben ik zó motorisch achtergebleven en kunnen jullie dat allemaal makkelijk?
Whahahahaha, weet ik veel, ik heb er nog maar 2 gedaan en dat was nog in de Delta tijd dus was het uit je neus baggeren ;D
#3438644
Ik dacht ook van niet. Maar weet iemand het zeker?
Ik vermoed van niet, omdat het resultaat van het vaccin wss niet in de neus of keel terechtkomt, maar ik vroeg het me wel af...
Ik ken iemand die gevaccineerd werd en diezelfde dag een positieve zelftest had. Vandaar.
Door Siberienne
#3438645
pearlsofpassion schreef: zo 23 jan 2022, 21:37 Misschien een domme vraag maar weet iemand of je sneltest positief kan worden van de antigenen die je in je lijf krijgt na vaccinatie? Dus vals positief?
Nee, de sneltesten pakken een ander onderdeel van het virus, niet het spike eiwit.
#3438726
Iemand bekend met het subtype van Omicron???? Erg besmettelijk; je wordt er niet heel erg ziek van; in Denemarken de helft van besmettingen hiermee besmet en is ook al hier in Nederland aangetroffen???? Klikte net op het RTL nieuws en hoorde dit 🤔🤔
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438729
Die is er al eventjes, en is waarschijnlijk verantwoordelijk voor het overgrote deel van de besmettingen momenteel ;)
Lijkt milder te verlopen, maar is dus wel veel besmettelijker.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3438738
Kim_S schreef: di 25 jan 2022, 20:03 Die is er al eventjes, en is waarschijnlijk verantwoordelijk voor het overgrote deel van de besmettingen momenteel ;)
Lijkt milder te verlopen, maar is dus wel veel besmettelijker.
Ik denk niet dat ze onder een steen heeft geleefd, hoor. ;) :) Maar er is dus een subtype van Omikron aangetroffen. In Nederland is verreweg het meeste aantal besmettingen veroorzaakt door de BA.1 variant van Omikron, maar er is dus ook nog een BA.2 variant.
Maar veel meer dan dat weet ik ook nog niet. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door