Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathelijn
#3399115
Laika schreef: za 28 mar 2020, 12:42 Een lieve tante van mij ligt in zorgelijke toestand op de IC. Haar man ligt op de Corona afdeling :'(
Er zullen veel gaten vallen in families en vriendenkringen door dit rottige virus!
Dat vrees ik ook. Veel sterkte :-*
#3399120
Laika schreef: za 28 mar 2020, 12:42 Een lieve tante van mij ligt in zorgelijke toestand op de IC. Haar man ligt op de Corona afdeling :'(
Er zullen veel gaten vallen in families en vriendenkringen door dit rottige virus!
Ook jij ontzettend veel sterkte gewenst.

Een virtuele knuffel voor een ieder die dat zo goed kan gebruiken. :-*
Door Siberienne
#3399124
Laika schreef: za 28 mar 2020, 12:42 Een lieve tante van mij ligt in zorgelijke toestand op de IC. Haar man ligt op de Corona afdeling :'(
Er zullen veel gaten vallen in families en vriendenkringen door dit rottige virus!
Sterkte !

Ja, heel veel gaten, ik hoorde van een vriendin ook al dat er een oom was overleden en een tante ernstig ziek .
Door Chouka
#3399127
Siberienne schreef: za 28 mar 2020, 12:06 Maar ook dan is een beetje rantsoen hoognodig, merk ik. Soms even niet. Het zuigt op en leeg. Ik ga nog antwoorden op je vraag over de cijfers maar even niet.

Ik poets mijn huis. Meneer wilde dat ook doen maar ik heb er even erg behoefte aan om dit te doen.
Vorige week was dat idd vermoeiend. Deze week viel dat mee.
Ik vind jou info hier heel interessant. Dat volg ik ook op. Hier komen ook Nederlanders.
Kijk maar wanneer je kan en wil antwoorden. Voel je vooral niet verplicht. In ieder geval al op voorhand bedankt.
Geniet van het poetsen. Ik heb juist 2 uur in de bos gewandeld met mijn honden.
Door Chouka
#3399128
Laika schreef: za 28 mar 2020, 12:42 Een lieve tante van mij ligt in zorgelijke toestand op de IC. Haar man ligt op de Corona afdeling :'(
Er zullen veel gaten vallen in families en vriendenkringen door dit rottige virus!
Veel sterkte aan jou en iedereen.
Door Dreetje
#3399129
Ik zit er over na te denken om tijdelijk bij m’n moeder van 80 in te trekken. Ze wordt de laatste week steeds meer vergeetachtig en heeft s’nachts paniekaanvallen (ze heeft beginnende Parkinson).
Hulp zal ze in deze situatie niet zo snel krijgen.
M’n zus kan niet helpen want zit in de thuiszorg en is een risico. (heeft vorige week iemand naar het ziekenhuis
gestuurd, later bleek deze persoon corona te hebben :'( )
Ik sluit me gewoon op in haar huis. Ik vraag me dan wel af of ik met Rocky naar buiten zou kunnen als ik bij haar in huis zit.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3399139
Was ik in het begin redelijk sceptisch, dat is toch wel omgeslagen. In het begin had ik zoiets van "Als we nu eerst eens stoppen met dat van hot naar her reizen, zonder geldige reden, dan komt het wel goed". Maar het komt niet goed.
Ook in mijn omgeving beginnen er mensen om te vallen. Ouders, broers, zussen van vrienden. En dan komt het allemaal wel heel dicht bij.
Ik vind het goed dat supermarkten nu een actief deurbeleid voeren. Ik ben zelf gelukkig nog steeds gezond (voor zover ik dat kan zijn). Maar ik sluit mezelf wel op.
Vanmorgen was ik gewoon een dag kwijt. Ik dacht dat het al zondag was. Geen reuring in de straat, de stad is leeg.
Geestelijk is het best wel zwaar. Ik heb tijd om te malen, en doe dat dan ook regelmatig. De mensen waar ik steun aan heb, spreek ik alleen nog via telefoon of whatsapp en dat vind ik verschrikkelijk. Ben altijd wel blij om iemand te zien of te horen, maar persoonlijk is toch anders. En nu ik nog maar 3 dagen in de week werk, vallen de 4 dagen vrij (en alleen) best wel tegen.

Maar goed... Zoals ik al zei: ik ben nog steeds niet ziek, en dat is vandaag de dag een zegening.

Voor iedereen die het gebruiken kan een grote knuffel :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door pike
#3399153
Ook van mij voor iedereen die het kan gebruiken heel erg veel sterkte. Het komt voor velen van ons steeds dichterbij. Ikzelf ben ondergedoken. Vind het al eng genoeg om de bezorgde boodschappen te pinnen. Met de hond wandelen gaat nog prima, gelijk het dorp uitlopen en door het buitengebied lopen en je komt niemand tegen.
Door Chouka
#3399154
Dreetje schreef: za 28 mar 2020, 15:13 Ik zit er over na te denken om tijdelijk bij m’n moeder van 80 in te trekken. Ze wordt de laatste week steeds meer vergeetachtig en heeft s’nachts paniekaanvallen (ze heeft beginnende Parkinson).
Hulp zal ze in deze situatie niet zo snel krijgen.
M’n zus kan niet helpen want zit in de thuiszorg en is een risico. (heeft vorige week iemand naar het ziekenhuis
gestuurd, later bleek deze persoon corona te hebben :'( )
Ik sluit me gewoon op in haar huis. Ik vraag me dan wel af of ik met Rocky naar buiten zou kunnen als ik bij haar in huis zit.
Ja. Dat mag zeker. Wel 1,5 meter afstand houden van iedereen en overal.
Door Chouka
#3399155
Dreetje schreef: za 28 mar 2020, 15:13 Ik zit er over na te denken om tijdelijk bij m’n moeder van 80 in te trekken. Ze wordt de laatste week steeds meer vergeetachtig en heeft s’nachts paniekaanvallen (ze heeft beginnende Parkinson).
Hulp zal ze in deze situatie niet zo snel krijgen.
M’n zus kan niet helpen want zit in de thuiszorg en is een risico. (heeft vorige week iemand naar het ziekenhuis
gestuurd, later bleek deze persoon corona te hebben :'( )
Ik sluit me gewoon op in haar huis. Ik vraag me dan wel af of ik met Rocky naar buiten zou kunnen als ik bij haar in huis zit.
En veel succes. Dat gaat zwaar zijn denk ik.
Door Dreetje
#3399156
Chouka schreef: za 28 mar 2020, 19:37 En veel succes. Dat gaat zwaar zijn denk ik.
Dat gaat het zeker temeer omdat ik manlief moet achterlaten. Stel je voor dat hij ziek wordt.
Kreeg net te horen dat op de afdeling van m’n moeder haar tweelingzus ook corona is. Tante is vooralsnog negatief getest.
Door Chouka
#3399168
Dreetje schreef: za 28 mar 2020, 20:00 Dat gaat het zeker temeer omdat ik manlief moet achterlaten. Stel je voor dat hij ziek wordt.
Kreeg net te horen dat op de afdeling van m’n moeder haar tweelingzus ook corona is. Tante is vooralsnog negatief getest.
als hij ziek wordt dan kan hij je verwittigen en jij weer naar huis gaan. Het lijkt me erger dat hij alleen is.

Dat is niet zo een leuk nieuws. Duimen dat ze gezond blijft.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door