Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398945
MarijeEnBoomer schreef: do 26 mar 2020, 15:09 Ik heb jaren terug ook uit het niets longontsteking gehad dus ik denk niet dat je zo kan stellen dat je dan dus Corona hebt.
Of ik was er wel heel vroeg bij ;D
Aha! Het was dus helemaal geen vleermuis!! :P

Maar was jouw longontsteking toen ook besmettelijk? Want ik hoest al 2 weken en heb minimaal een bronchitis te pakken (dat heb ik al wel ooit gehad dus weet hoe het voelt), en een week later heeft manlief hetzelfde maar dan een graadje erger.

We hebben allebei elk jaar wel eens griep of een verkoudheid, maar zo erg als nu hebben we het nog niet eerder meegemaakt.

Uiteraard kan het ook iets anders zijn, zo lang we niet positief getest zijn blijft het gissen.
#3398948
Kim_S schreef: do 26 mar 2020, 15:16 Aha! Het was dus helemaal geen vleermuis!! :P

Maar was jouw longontsteking toen ook besmettelijk? Want ik hoest al 2 weken en heb minimaal een bronchitis te pakken (dat heb ik al wel ooit gehad dus weet hoe het voelt), en een week later heeft manlief hetzelfde maar dan een graadje erger.

We hebben allebei elk jaar wel eens griep of een verkoudheid, maar zo erg als nu hebben we het nog niet eerder meegemaakt.

Uiteraard kan het ook iets anders zijn, zo lang we niet positief getest zijn blijft het gissen.
2 van mijn directe collega’s kregen toen ook een longontsteking die dit ook nog nooit hadden gehad.
Juist omdat dat zo opmerkelijk was heb ik het onthouden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3398950
MarijeEnBoomer schreef: do 26 mar 2020, 15:24 2 van mijn directe collega’s kregen toen ook een longontsteking die dit ook nog nooit hadden gehad.
Juist omdat dat zo opmerkelijk was heb ik het onthouden.
Goh. Dank voor het delen, wie weet is het dan toch echt stom toeval.
#3398961
Siberienne schreef:Goede vriendin de in de zorg werkt heeft corona. Ze maakt het nu goed maar echt fijn om te horen was het niet. Heb haar al lang niet gezien, dus ben wat dat betreft niet bang dat ze me besmet heeft. En ik ga er maar vanuit dat ze milde infectie zal hebben. Ondertussen denk ik zelf bij elk hoestje ‘Uhoh’ maar dan spreek ik mezelf maar even streng toe...
Beterschap voor je collega Siberienne!

Mijn collega is vandaag voor de 2e keer bij de HA geweest, nog steeds niet getest maar voelt zich meer dan slecht en is super benauwd... hij is naar huis gestuurd met een kuur maar wel met de mededeling dat hij zich echt niet slechter mag voelen dan dit, dan moet hij meteen bellen ook al is het midden in de nacht...
zijn vrouw is vorige week maandag in aanraking geweest met een bevestigde patiënt. Zij heeft geen klachten en hij is echt serieus ziek. Ik hoop dat hij snel opknapt..


@kim jij ook beterschap voor je man!
Door Siberienne
#3398965
constance.blokzijl schreef: do 26 mar 2020, 17:53 Beterschap voor je collega Siberienne!

Mijn collega is vandaag voor de 2e keer bij de HA geweest, nog steeds niet getest maar voelt zich meer dan slecht en is super benauwd... hij is naar huis gestuurd met een kuur maar wel met de mededeling dat hij zich echt niet slechter mag voelen dan dit, dan moet hij meteen bellen ook al is het midden in de nacht...
zijn vrouw is vorige week maandag in aanraking geweest met een bevestigde patiënt. Zij heeft geen klachten en hij is echt serieus ziek. Ik hoop dat hij snel opknapt..


@kim jij ook beterschap voor je man!
Dat klinkt niet goed (en klinkt wel heel erg als corona). Ze moeten echt niet aarzelen om te bellen als het slechter gaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door