Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3393283
tt-tjes schreef: za 18 jan 2020, 09:53 Wat zijn ze leuk. Zal wel weer iets gemist hebben maar zijn ze allebei van jou Cindy?
Revy van ons heeft vorig jaar juni het voor elkaar gekregen om de Stabij van mijn ouders te dekken. 2 aug zijn daar 5 pups waarvan 1 dood geboren uit komen rollen. Allen zwart. Mijn ouders hebben een reutje aangehouden (Archie) en wij een teefje (Scooby), een ander reutje is naar buren achter gegaan (Jip) en het laatste teefje (Nikkie) is naar de volle broer van Revy gegaan.
Door Cindy de Wolf
#3393287
Lizzy schreef: za 18 jan 2020, 08:57 Ohww leuk!!! Wat een schatjes Cindy :smitten:

Hoe zijn ze van karakter?
Ze zijn niet snel onder de indruk van geluiden, wat afwachtend naar vreemde wat ik prima vind, heel zoenerig, zijn graag bij je in de buurt, vreemde honden kan wat blafferig op gereageerd worden maar tolereren alles wat mee loopt. Leergierig, redelijke will to please, niet zo erg als een golden/border maar toch behoorlijk, klimmen overal op, scooby heeft dus al als bijnaam berggeitje, gaan graag mee, zijn niet nerveus.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door