Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door nikèdog2000
#3392687
ik kom bijna elke dag een mevr tegen met een jonge hond
bijna zo groot als een deense dog die iedere keer tegen mij opspringt tot boven mijn hoofd
zo ook vandaag
ik zei dat ik er niet meer van gediend ben.
zeg ze je moet er maar mee daelen totdat ze volwassen is
mijn mond viel open tot aan mijn tenen
ik heb nog nooit zoiets belachelijks gehoord
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3392690
Dit is zo belachelijk, daar kan je alleen maar om lachen!

En dan nog die opmerking dat je ermee moet dealen tot hij volwassen is. Alsof hij dan ophoud met springen.... ::)

Sterkte.
Kan je die hond niet een keer een knietje geven? Is niet zo vriendelijk, maar als zij niet zorgt dat jij veilig voor haar hond bent, moet je voor jezelf opkomen toch?
Door Lizzy
#3392691
;D ;D ;D , die is gek!!! Kijk, ik snap best wel dat het lastig is om je pup op te voeden. Maar dit slaat natuurlijk echt alles. Wat een dwaas. Wat zei je "doe hundjelief even lekker aan de riem totdat je d'r opgevoed hebt"? Of stond je met je mond vol tanden? (dat zou ik hebben he. Dit is zo zot, ik zou niet meer weten wat ik moest zeggen).
Door nikèdog2000
#3392695
precies dat
met een mond vol tanden :biggrin2:
ik ga met haar in gesprek om te vragen als ze mij ziet om de hond aan te lijnen
weet niet of ze dat doet
Door nikèdog2000
#3392696
Border Bandit schreef: do 09 jan 2020, 12:10 Dit is zo belachelijk, daar kan je alleen maar om lachen!

En dan nog die opmerking dat je ermee moet dealen tot hij volwassen is. Alsof hij dan ophoud met springen.... ::)

Sterkte.
Kan je die hond niet een keer een knietje geven? Is niet zo vriendelijk, maar als zij niet zorgt dat jij veilig voor haar hond bent, moet je voor jezelf opkomen toch?

knietjes geven hou ik niet van
de hond kan er niets aan doen
er zijn een hoop honden gek op mij :D
er is zelfs een hond die sleurt de eigenaar naar mij als ze aan de overkant van de weg loopt
en al zit ik in de auto gaat die achterste voren lopen :D
Door Robian
#3392698
onze kleine grote smurf vind mensen ook heel leuk.
maar hij mag echt niet zomaar iedereen gaan begroeten en tegenop springen.
het is gewoon van de zotte dat jij er maar mee moet zien te dealen omdat het een jonge hond is.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3392711
nikèdog2000 schreef: do 09 jan 2020, 12:36 knietjes geven hou ik niet van
de hond kan er niets aan doen
er zijn een hoop honden gek op mij :D
er is zelfs een hond die sleurt de eigenaar naar mij als ze aan de overkant van de weg loopt
en al zit ik in de auto gaat die achterste voren lopen :D
Ah, je bent gewoon té leuk! :D

Tja, wat kun je doen? Omdraaien en weglopen als je die hond ziet, is waarschijnlijk ook geen optie.

Wat een mensen heb je toch he!?

Hier was een vrouw met een beagle-pup die op het uitlaatveld (!) met haar aangelijnde pup wilde wandelen en eiste dat iedereen dan maar hun hond aanlijnde, want ze wilde niet dat er honden naar haar pup kwamen!?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3392725
da's een goeie zeg!

Maar die is dus niet bang zou jij vallen dat er grotere problemen ontstaan?
Knietje geven zou ik ook niet zomaar doen , aangezien dit zeer ernstige gevolgen kan hebben als ie verkeerd tegen het borstbeen van de hond komt. Kun je niet met een koekje of zo zit zeggen tegen die hond? Grote kans dat die zit wel kent.
wellicht geeft dat ook ruimte in een gesprek om dat springen af te leren?

Ik heb zo'n grote springerd gehad, is best lastig soms, hij deed het vanuit het bek willen likken, heeft ook wel ff geduurd voordat we daar controle over hadden. maar goed nu weet ik meer dan toen he.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3392727
Ik ben niet perfect met het opvoeden van deze 2 ‘mormels’.... maar ik weet toch echt wel wat wel en niet kan :-\ ...
Door Lizzy
#3392732
Een knietje geven zou ik ook niet doen. De hond kan er niks aan doen dat ie zo'n malle baas heeft. En echt hoor, zou iemand mijn pup een knietje geven..... sta ik niet voor mezelf in :-X . Wat die mevrouw haar hond moet leren is bij haar komen als haar hond iemand tegemoet loopt. Dan kan ze hem/haar even aanlijnen. En kun jij er omheen. Ik zou haar aanspreken. En vriendelijk vragen of je ze misschien tips nodig heeft. En als ze daar niet normaal op reageert, kunnen we ons wel verder beraden op snode plannen :biggrin2:
Door nikèdog2000
#3392737
Lizzy schreef: do 09 jan 2020, 17:08 Een knietje geven zou ik ook niet doen. De hond kan er niks aan doen dat ie zo'n malle baas heeft. En echt hoor, zou iemand mijn pup een knietje geven..... sta ik niet voor mezelf in :-X . Wat die mevrouw haar hond moet leren is bij haar komen als haar hond iemand tegemoet loopt. Dan kan ze hem/haar even aanlijnen. En kun jij er omheen. Ik zou haar aanspreken. En vriendelijk vragen of je ze misschien tips nodig heeft. En als ze daar niet normaal op reageert, kunnen we ons wel verder beraden op snode plannen :biggrin2:
ik laat het je weten
als het niet lukt dan ben ik benieuwd naar jouw snode plannen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door