Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3392743
Ik zou haar adres vast even vragen, met de opmerking dat je dan vast weet waar je de rekening heen kunt sturen als je je heup gebroken hebt.

Misschien gaat er dan een lampje branden, sjonge jonge zeg.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3392753
eelke schreef: do 09 jan 2020, 18:19 Ik zou haar adres vast even vragen, met de opmerking dat je dan vast weet waar je de rekening heen kunt sturen als je je heup gebroken hebt.

Misschien gaat er dan een lampje branden, sjonge jonge zeg.
....of waar je de stomerijrekening in kan dienen :o

Soms hebben mensen toch wel een rare manier van redeneren zeg.... ik geloof toch niet dat ik erg vriendelijk gebleven zou zijn mocht men dit normaal vinden.

Nu ben ik ook wel iemand die (bijna) alle honden leuk vind en vice versa (ik ruik vaak errug lekker naar zelfgedroogde vleesjes :biggrin2: ) dus als ik mijn handen vrij heb ben ik ook echt niet vies van contact met andere honden als de baasjes dat goed vinden.
Maar ze zomaar op je af laten stormen en bespringen en dan ook nog vinden dat je dat normaal moet vinden....nee...dat gaat mij ook 2 bruggen te ver
Door Tanna
#3392755
Krankzinnig! Zo hebben wij hier een enorme Newfoundlander, 100 kilo is hij, net een tank. Hij gaat heel vervelend over mijn oude bordertje heen staan. Zij is doof, blind aan een oogje en vindt het heel naar als die hond haar wereld zo verduistert. Maar ja, hij doet toch niks, vindt zijn vrouw? En als ik mijn ouwetje het bruggetje over draag en die hond komt aan, dan gaat zijn vrouw meteen krijsen dat ik mijn hond neer moet zetten want anders springt die van haar tegen me op en heb ik een probleem. Het rare is dat ik dus altijd met haar hond rekening moet houden maar dat het andersom blijkbaar niet zo werkt.
Oh, en die hond stinkt zo verschrikkelijk, dat wil je niet weten! Als hij langs mijn honden is gelopen ruften ze nog een dag of wat, zo'n lucht van vieze klamme vaatdoekjes die al een week onderin de mand hebben gelegen..........
Door src_esther
#3392802
Ongelofelijk. Ik zou ook met een bek vol tanden staan.

Een echt knietje geef ik niet, maar als een hond opspringt/dreigt op te springen gaat mijn been automatisch omhoog. De knie draait naar binnen - ook automatisch.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3392811
Tanna schreef: do 09 jan 2020, 23:24 Krankzinnig! Zo hebben wij hier een enorme Newfoundlander, 100 kilo is hij, net een tank. Hij gaat heel vervelend over mijn oude bordertje heen staan. Zij is doof, blind aan een oogje en vindt het heel naar als die hond haar wereld zo verduistert. Maar ja, hij doet toch niks, vindt zijn vrouw? En als ik mijn ouwetje het bruggetje over draag en die hond komt aan, dan gaat zijn vrouw meteen krijsen dat ik mijn hond neer moet zetten want anders springt die van haar tegen me op en heb ik een probleem. Het rare is dat ik dus altijd met haar hond rekening moet houden maar dat het andersom blijkbaar niet zo werkt.
Oh, en die hond stinkt zo verschrikkelijk, dat wil je niet weten! Als hij langs mijn honden is gelopen ruften ze nog een dag of wat, zo'n lucht van vieze klamme vaatdoekjes die al een week onderin de mand hebben gelegen..........
Met 100 kilo kun je iedere newf rollen hoor ;) maar gezien de vaatdoekjes geur kan er goed 20 kilo aan vacht/klit inzitten... :-X
Ik snap dat niet, als jij toch aangeeft dat jou hond dit niet leuk vindt, dan maakt het toch niet uit of hij nou wel iets of "niets doet"? (en hij doet overigens wel iets, hij maakt je hondje bang maakt niet uit of dat met goede of kwade bedoeling is)
En joh ik heb een oude newf, die bescherm ik ook echt tegen andere (vreemde of wilde) honden want anders is het zo gedaan met hem. Vraag me af waarom er niet ff rekening met jou hondje gehouden kan worden zeg.
Gelukkig gaat dat hier meestal erg goed allemaal waar ik woon.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door