Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mandarijn
#3414513
En ook dit jaar mogen we weer stemmen!!! Vanaf vandaag tot en met 7 december mag je je lijstje weer invullen. En ook dit jaar weer 35 liedjes
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3414532
Is toch ieder jaar weer hetzelfde liedje(s) :P :biggrin2: (+ een paar nieuwe van afgelopen jaar)

Ik heb wel eens gestemd, maar ga er geen moeite meer voor doen, maar ach ja maakt mij niet uit, af en toe luisteren kan ik toch net zo goed :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3414545
Ik verwacht dit jaar geen verrassing zoals vorig jaar met Danny Vera - Rollercoaster.
Heb voor mijzelf besloten om het dit jaar bij luisteren te laten. Heb wel eens gestemd maar vind het zo enorm lastig. Helemaal omdat ik het merendeel van de nummers in de lijst alleen maar ken van gehoor en niet van artiest - nummer terwijl ik dan wel denk bij het luisteren 'wat een heerlijk nummer' ::)
Door Lizzy
#3414728
Ik plaats de lijst van Borke hier. Komt, ik had per ongeluk een nieuw topic gemaakt vanmorgen en toen werd ik er op gewezen dat Angelique deze al een schop had gegeven dus mijn topic weer verwijderd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3414730
Lizzy schreef: vr 04 dec 2020, 10:57 Ik plaats de lijst van Borke hier. Komt, ik had per ongeluk een nieuw topic gemaakt vanmorgen en toen werd ik er op gewezen dat Angelique deze al een schop had gegeven dus mijn topic weer verwijderd.

Ik heb niet geschopt, dat had Mandarijn al gedaan ;D
Door Borke
#3414746
Lizzy schreef: vr 04 dec 2020, 10:57 Ik plaats de lijst van Borke hier. Komt, ik had per ongeluk een nieuw topic gemaakt vanmorgen en toen werd ik er op gewezen dat Angelique deze al een schop had gegeven dus mijn topic weer verwijderd.
Bedankt Lizzy :-)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door