Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3389705

Lizzy schreef: Ehhhhh. Nee :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nee, ik douche elke dag uitgebreid binnen :cool:

Eén nadeel aan zo'n mooie badkamer...... ik ben 10 minuten bezig om 'm na het douchen helemaal droog te maken........
Groot gelijk hoor, weer lekker binnen van een warme douche genieten. Afbeelding

Ja dat is wel steeds een klusje ja, maar dat houd hem wel mooi.
#3389715
Lizzy schreef: di 19 nov 2019, 17:32 Zo zag het eruit toen ie aan de klus begon (net was begonnen met een beetje wegbreken):

Badkamer.jpg

Ouwe gare vieze meuk uit het jaar prik!
Hmmmm lijkt verdacht veel op onze douche :g:



Maar wat is het mooi geworden zeg! :notworthy: En praktisch.

(Jammer van dat laatste zinnetje ) :biggrin2:
#3389718
Hahahaha, ja jammer he: niet in te huren. Nee joh, hij heeft echt wakker gelegen van deze klus. In alle eerlijkheid was het gewoon net een tandje teveel. Behalve de klus zelf had Leo geen idee hoe hij een houten vloer waterdicht moest maken en daar een drain in moest maken. Op zijn klusforum werd het ook afgeraden (en dus stonden we op het punt om een douchebak te gaan kopen). En zo ging het met alles. Moet je je voorstellen, de vloer liep ook scheef, precies de verkeerde kant op dus van de douche naar de wasbak. Terwijl de douche aan de andere kant moest komen en de vloer dus schuin af moest lopen richting de drain :-X . Dagenlange studie heeft ie gemaakt van drains, afvoeren, waterdicht maken, voegen, kitten, etc. Hij moest alles zelf doen he, van elektriciteit aanleggen, waterleidingen omleggen, tegelen, alles. Terwijl hij daar ook geen ervaring mee had. Oh, en dan vergeet ik nog even dat hij de vloer had weg gesloopt en er daar achter kwam dat de plafonbalken aangetast waren (door kleine lekkages in de oude douche - man, wat waren dat prutsers, de vorige bewoners). En dat alle wanden kuis verrot waren toen hij de tegels weg sloopte. Moest dus allemaal vervangen worden :-X

De oude douche was echt wel vreselijk hoor.... Die douchedeuren waren niet meer schoon te krijgen :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door