Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3390995
Fenixjuh schreef: wo 04 dec 2019, 18:14 Anne... Ik word gewoon zen van jouw hondenuitzichtfoto's :smitten:

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ja het is dat ik pas verhuisd ben anders wist ik het zo net nog niet.
Door Anne in Zweden
#3390996
Haha, dank je allemaal! Het is inderdaad een gezellig stel, onze twee Cyprioten. En Aris is de perfecte bliksemafleider voor Laika en Lupi, zodat die ook af en toe even kunnen bijkomen van Mello's affecties. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3390997
Neally schreef: wo 04 dec 2019, 23:59 Na gedane arbeid vallen wij gewoon om. Hahaha. Apies zijn het. Mooi stel.
Edit: zit u dan heel koninklijk op de slede te zitten terwijl hunnie uwes voorttrekken? :-)
Nee, helaas. Ik moet al opletten dat Mello niet op de slee blijft zitten en wordt voortgeduwd door de buuf. ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3391044
Anne in Zweden schreef: do 05 dec 2019, 19:19 Nee, helaas. Ik moet al opletten dat Mello niet op de slee blijft zitten en wordt voortgeduwd door de buuf. ;D
;D ;D ;D Dan wordt het toch hoogste tijd dat je ze eens gaat africhten!
Door Anne in Zweden
#3391045
pike schreef: vr 06 dec 2019, 15:35 ;D ;D ;D Dan wordt het toch hoogste tijd dat je ze eens gaat africhten!
Ik kan beter de buurvrouw africhten, die laat alle dingen toe die van mij niet mogen! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door