Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388849
Vanmiddag tijdens de lunch in de kantine op het werk, hoorden we een doffe klap. Een vogel tegen het raam. En niet zomaar een, een houtsnip. Het arme dier lag versuft op de grond, maar leefde nog.
Na een tijdje zat ie nog steeds versuft op de grond en hij zat midden op de toegangsweg van leveranciers. Dat gaat niet goedkomen niet. Dus ik langs de receptie om een doosje te regelen en naar buiten om de houtsnip te gaan halen. Want iedereen riep oh en ah, maar hem halen, dat was dan toch wel weer andere koek voor ons kantoorvolkje ;D .

Ik kon hem zo pakken, dus in al die tijd was ie nog maar weinig hersteld. De dames hadden een doosje klaarstaan, maar, zo zeiden ze, hij mag hier niet staan, je moet er zelf bij blijven. Hm, dat gaat niet, dus Snipje moet maar even mee naar boven.
Heb ik drie kwartier zitten werken met Snipje op mijn bureau. Ik vond het hilarisch, want het viel niemand op, zo in het doosje. Behalve dan dat ik het wel tegen iedereen vertelde natuurlijk ::). En iedereen wilde kijken, maar ik had onderstaande foto gemaakt en die liet ik zien. Anders was het wel erg veel stress voor Snipje.
Uiteindelijk kwam de dierenambulance op een moment dat ik niet van mijn plek kon en heeft iemand anders Snipje weggebracht. Ik denk dat ze hem naar de Fugelhelling brengen en dan laten ze hem los als ie hersteld is.

Het ga je goed Snipje!
IMG_9648.JPG
IMG_9648.JPG (95.09 KiB) 838 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3388850
Top actie! :thumbsupup: :thumbsupup: stom dat iedereen hem gewoon liet liggen. Nou heeft hij in elk geval een goede kans.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3388851
Goed dat je hem opgeraapt hebt! Hopelijk hersteld hij goed!
Mooi hè zo'n snip. :)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388852
pike schreef: vr 01 nov 2019, 19:34 Top actie! :thumbsupup: :thumbsupup: stom dat iedereen hem gewoon liet liggen. Nou heeft hij in elk geval een goede kans.
Nou ja, vanuit de kantine is het wel een behoorlijk eind om lopen en het was pisweer. Dus ik snap ook wel dat de meesten in hun dunne overhemd oid daar niet om stonden te springen.
Doranto schreef:Goed dat je hem opgeraapt hebt! Hopelijk hersteld hij goed!
Mooi hè zo'n snip. :)
Heel mooi! Ik wilde hem niet teveel lastig vallen, dus ik heb hem zo snel mogelijk in het doosje gedaan. Maar wat een prachtige ogen en snavel! En kleuren!
Door Lizzy
#3388867
Wat fijn dat je snipje gered hebt :-* !

Dag snipje :-* ! Niet meer tegen ruiten aanvliegen he!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door