Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3391145
Ina schreef: zo 08 dec 2019, 12:17 Heerlijk dat het zo goed gaat met madam :biggrin2:
En ja, als ze één keer weer in actie komen is het vaak hard werken is om ze rustig te houden ;)

Maar ja, het bewegen is weer opgang gekomen, het eten zo langzamerhand ook weer....dus straks weer 'vooruit met die geit'

Wanneer mogen de hechtingen er uit?


Vrijdag of Zaterdag .
Net flink gegeten , hmm jammie kwartel :D
Nog maar een dag of twee wat zacht vleesbot en dan weer iets anders . En gelijk even minder . Eerst kijken wat er met haar gewicht gaat gebeuren
Door smulpaap
#3391411
Zo , het einde is bijna in zicht :biggrin2:
Dan kan het monster weer los
Nu net weer even langs haar geliefde schoolplein :biggrin2: Kinderen vind ze helemaal geweldig
En maar even naar het winkelcentrum , ze begeleid me naar de dierenwinkels
De draak weet precies waar die winkels zijn
Net als de markt , daar staat"" mevrouw kip "" die is dol op jrt en de draak mag op de kraam komen om een stukje kip in ontvangst te nemen :biggrin2:
Vanochtend aan de lijn , muizen zoeken . Dat was ook wel een boeiende bezigheid
Ze vreet weer als een dijker , en poept weer prima . 1 keer slappe drab en 1 keer een keiharde knikker . Maar ja de a.b kuur is voorbij nu
Gebruikersavatar
Door doranto
#3391441
Nou, dat klinkt alsof ze alles goed doorstaan heeft. Op naar nog vele fijne jaren!
Ga je haar nu minder eten geven? Phemke krijgt exact dezelfde hoeveelheid als vóór de operatie. Tot nu toe is haar gewicht nog niet veranderd.
Door smulpaap
#3391452
Doranto schreef: vr 13 dec 2019, 08:42 Nou, dat klinkt alsof ze alles goed doorstaan heeft. Op naar nog vele fijne jaren!
Ga je haar nu minder eten geven? Phemke krijgt exact dezelfde hoeveelheid als vóór de operatie. Tot nu toe is haar gewicht nog niet veranderd.
Ja ! Voorlopig minder eten , en eens kijken hoe het gaat met haar gewicht . De percentages weer verhogen is gemakkelijker dan dat madam aan de lijn moet .
Ze was nu 3 ons zwaarder dan normaal . Maar dat was wel vaker aan de orde tijdens en na de loopsheid . Ze zag er altijd wat opgeblazen uit .
Door smulpaap
#3391491
En weer gewogen , 2 ons minder
Hechtingen verwijderd , maar de freule heeft haar medical pet shirt weer gejat ::) :biggrin2: had ik gewassen en hing te drogen . Ze lag het voor mijn voeten neer
Ging staan , met andere woorden : Trek me dat pak eens aan
Pak weer aangetrokken en de muts ging gelijk maffen :biggrin2:
Dus de butler heeft nu maar een jumpsuit besteld voor de tang :P
Door src_esther
#3391495
Fijn dat het allemaal goed is verlopen en ze geen ellende meer zal ondervinden aan de hormoonwisselingen.
Het is duidelijk een grietje dat weet wat ze wil en dat ook goed duidelijk kan maken.
Door Siberienne
#3391498
smulpaap schreef: zo 15 dec 2019, 00:17 En weer gewogen , 2 ons minder
Hechtingen verwijderd , maar de freule heeft haar medical pet shirt weer gejat ::) :biggrin2: had ik gewassen en hing te drogen . Ze lag het voor mijn voeten neer
Ging staan , met andere woorden : Trek me dat pak eens aan
Pak weer aangetrokken en de muts ging gelijk maffen :biggrin2:
Dus de butler heeft nu maar een jumpsuit besteld voor de tang :P

;D :D ;D Duidelijke sterke eigen wil. Ze traint je goed :P
Gebruikersavatar
Door doranto
#3391499
smulpaap schreef: zo 15 dec 2019, 00:17 En weer gewogen , 2 ons minder
Hechtingen verwijderd , maar de freule heeft haar medical pet shirt weer gejat ::) :biggrin2: had ik gewassen en hing te drogen . Ze lag het voor mijn voeten neer
Ging staan , met andere woorden : Trek me dat pak eens aan
Pak weer aangetrokken en de muts ging gelijk maffen :biggrin2:
Dus de butler heeft nu maar een jumpsuit besteld voor de tang :P
;D ;D ;D Braaaaf baasje.
Gebruikersavatar
Door pike
#3391510
smulpaap schreef:En weer gewogen , 2 ons minder
Hechtingen verwijderd , maar de freule heeft haar medical pet shirt weer gejat ::) :biggrin2: had ik gewassen en hing te drogen . Ze lag het voor mijn voeten neer
Ging staan , met andere woorden : Trek me dat pak eens aan
Pak weer aangetrokken en de muts ging gelijk maffen :biggrin2:
Dus de butler heeft nu maar een jumpsuit besteld voor de tang :P
;D ;D ;D die weet wat lekker is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door