Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ingeborg1958
#3388739
Rioolvliegjes....hier zitten ze ook geregeld in de keuken.
Wat wel helpt is de overloop van je spoelbak met heet water door laten lopen. En dan gewoon een uur lang. Eventueel met wat chloor. Dat slangetje of pijpje van de overloop is een lekker broeinestje!
Door Anne in Zweden
#3388744
Siberienne schreef: di 29 okt 2019, 22:51 Gewoon je spinnen in huis laten wonen dan valt de invasie ook wel mee :biggrin2:
Die methode hanteer ik. ;D We hebben momenteel nogal veel vliegen in huis, maar bij de deur naar het terras zit een web van een klein spinnetje, dat echter wel groot en slim genoeg is om regelmatig een vlieg te scoren. Dan zit ik in de keuken en hoor ik een nijdig zzzzzzZZZZ van een vlieg die probeer zich uit het web te wurmen. Soms is het spinnetje bezig de vlieg in te wikkelen; vindt zo'n vlieg ook niet fijn. Ik wel. Better than television :D
Gebruikersavatar
Door pike
#3388759
Anne in Zweden schreef: wo 30 okt 2019, 13:12 Die methode hanteer ik. ;D We hebben momenteel nogal veel vliegen in huis, maar bij de deur naar het terras zit een web van een klein spinnetje, dat echter wel groot en slim genoeg is om regelmatig een vlieg te scoren. Dan zit ik in de keuken en hoor ik een nijdig zzzzzzZZZZ van een vlieg die probeer zich uit het web te wurmen. Soms is het spinnetje bezig de vlieg in te wikkelen; vindt zo'n vlieg ook niet fijn. Ik wel. Better than television :D
:D :D :D
Door tt-tjes
#3389223
Inmiddels geen last meer van die vliegjes. Ik heb de gootsteen, de overloop en de pijp van de vaatwasser behandelt met azijn en bakpoeder. Heeft perfect gewerkt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door