Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3388755
Lizzy schreef: wo 30 okt 2019, 16:07 Oh nee :o :-\ ! Hoe is het nou? Ik ga hard duimen :-*
Bedankt. Die kan ze zeker weten gebruiken.

Nog geen beterschap. Van de ab verwacht je dat ook nog niet, maar de pijnstiller/ontstekingsremmer doet dus ook nog niets. Dat zet naast het pijnstillende ook de luchtwegen open.

Granen wil ze niet, dus gemalen en een papje van gemaakt. Groetenprutje een minibeetje deze ochtend en ze heeft ook de laatste verse aardbei willen eten.

Net met de dierenarts gebeld, want ik had een filmpje doorgestuurd omdat ratten bij de da altijd doen alsof het niet erg is en ze schrok ook heel erg. Momenteel kunnen we niet veel doen en is de gok een longontsteking. Ik kreeg de boodschap: "schietgebedje en morgen terug bellen".

Het lukt mij niet om hier een filmpje te uploaden, anders zou ik het hier zetten.
Door Lizzy
#3388756
Oef. Dat klinkt wel heel ernstig :-\ . Ik blijf echt heel hard duimen. Ach, wat sneu :'(
Door frodo quin
#3388782
Het ging nog slechter, dus deze ochtend weer met spoed naar de da. Er was iets hard in haar buik te voelen en de foto was niet echt duidelijk, maar ze vermoeden een tumor op/in de milt.

De da gaf haar geen reële kans en adviseerde inslapen, maar ik wil haar elke kans mogelijk geven, dus zijn ze nu aan het opereren. Kans is dus heel groot dat ze of in de narcose blijft, aangezien ze zeer moeilijk ademt of dat het inderdaad niet operabel blijkt en dan wordt ze niet meer wakker gemaakt.

Hoe klein de kans ook, Robin is mijn klein mirakelmeisje en is al vaker door het oog van de naald gekropen, dus ik hoop zo hard dat ze dat deze keer ook doet. Robin's wereld zonder Robin is gewoon fout. :crying:
Door frodo quin
#3388785
Dank jullie wel. Ze kan ze zeker weten gebruiken.

Wachten kan ontzettend lang duren, maar zolang de telefoon niet overgaat is er ook nog geen slecht nieuws.
Door frodo quin
#3388789
Net telefoon van de da gekregen. Het blijkt vergevorderde leverkanker te zijn met een grote tumor die op knappen staat en meerdere kleine.

Ze wordt nu op de tafel ingeslapen :'(
Door frodo quin
#3388791
Dank je wel.

Gestoord dat het zo snel kan gaan. Dinsdag heeft de da ook haar buik gevoeld en was er niets mis te voelen. Vannacht is de eerste keer dat ik iets mis voelde en de da voelde het ook onmiddellijk deze ochtend. En natuurlijk was de kanker er toen al, maar nog niet in een stadium dat je er iets van kon voelen. Op een paar dagen tijd, dat hou je toch echt niet voor mogelijk...
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388804
Ach wat erg. En net nu je haar hier kwam voorstellen. Dit hoorde een leuk topic te zijn/blijven en dan nu dit.... :'(
Echt *

Heel veel sterkte.
Mirakeltje heeft niet mogen zijn. :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door