Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3392629
Het gaat slechter met Thorgal. De zwelling wordt erger en de kleur van haar huid ziet er ook niet fraai uit. De ab zalf raakt er volgens mij ook niet meer echt in. :'(

Morgen vroeg gaat ze weer binnen zodat ze haar tijdens de dag kunnen openmaken en kijken wat ze kunnen doen. Op hoop van zege, want ik heb hier een heel naar gevoel bij :'(
Door frodo quin
#3392742
Dank jullie wel.

Ze hebben haar terug opengemaakt en het schoongemaakt. Het oedeem zou kunnen komen van het spoelen (had ook dat idee, vandaar dat ik ook maar één keer gespoeld had), maar ik had gisteren avond niet de indruk dat het veel beter was.

Nu ziet het er iets minder dramatisch uit, maar veel valt er niet over te zeggen, want je voelt daar van alles. Een deel is de zalf en dat hoort zo, een deel is opgezet weefsel.

We hebben afgesproken om voorlopig enkel oraal te behandelen en dan verder te kijken hoe het evolueert. Lokaal is eigenlijk heel belangrijk, maar hier lost het dus niets op.
Door frodo quin
#3392917
De zwelling is intussen goed weggetrokken en de jonge dame is ook weer wat vrolijker gelukkig. Hoe het met de ontsteking zelf zit is nog afwachten en wat de harde tunnel (ontstoken weefsel vermoedelijk) gaat doen ook. Momenteel bijna dagelijks overleg met de da.

Gisteren kwam ik een verenstokje tegen. Begin ik met de ratten te spelen en Jolan (zus van Thorgal) ziet het stokje en gaat er meteen bloedfanatiek achteraan, de andere ratten zowat omver lopend. Ja als minimuis iets in haar hoofd heeft... ;D Ik had dat eigenlijk niet verwacht. Meestal kijkt ze alles eerst wat aan, want je weet maar nooit of het niet gevaarlijk is, maar bij het verenestokje was duidelijk geen twijfel :biggrin2:
Door frodo quin
#3393009
Eef+Stippels schreef: ma 13 jan 2020, 19:10 Dat klinkt positief :)
Dat lijkt weer te keren. Vanavond voelde haar keel dik, als in een abces. Stiekum ben ik aan het hopen dat er wat restanten vocht en zalf samengekomen zijn, al vrees ik dat dat een heeeeel kleine kans is. :(
pearlsofpassion schreef:Grappig! :) Wil de kat dan niet meespelen?
Ja normaal wel, vandaar dat we het niet vaak doen. Meneer weet dat de ratten hem eng vinden en heeft geaccepteerd dat ze geen vriendjes willen zijn, maar verenstokjes triggeren wel en hij zou dan even durven vergeten om er in een bocht rond te gaan.

Meestal is hij in dezelfde kamer aangezien hij niet graag verder dan enkele meters van mij gaat, maar als hij in de slaapkamer ligt of zoals nu zaterdag tegen de verwarming geplakt is, dan kan dat wel. Wel enkel in de kooi.

We hadden vrijdag een ketel die de geest had gegeven en die zaterdag avond weer gemaakt was. Het was erg koud geworden binnen en Wolf HAAT koude, dus die lag nog geen meter verder in zijn radiator hangmat en was niet van plan om daar die dag nog uit te komen, al verging de wereld.
Door frodo quin
#3393011
En hoe het op enkele uren kan veranderen: het is duidelijk dikker geworden, dus ze gaat morgen ochtend samen met haar zus binnen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door