Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3388360
hannabelgje schreef: zo 20 okt 2019, 16:12 Lol Damon voor het slapen gaan. Is hier ook favoriet, hoewel ik nu seizoen 6 bijna niet durf te kijken omdat ik bang ben dat er doden vallen die ik niet wil. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ik zal het maar niet verklappen he? Het is te doen hoor..... OK, 1 tipje van de sluier dan, over de reden waarom we kijken?
Door Lizzy
#3388361
sandra.aerns schreef: ma 21 okt 2019, 22:00 “You” en after life onlangs gezien


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oh, You zijn Leo en ik na 1 aflevering afgehaakt. Ik denk dat ik die maar alleen moet gaan kijken.

After life hebben we gezien. Ik vond 'm behoorlijk briljant.
Door Lizzy
#3388362
KarenH schreef: di 22 okt 2019, 08:55 En als je van koken houd: Salt Fat Acid Heat van Samin Nosrat.
Zij alleen is al zo leuk om naar te kijken.
Heb het boek geleend uit de bieb en ik denk dat ik het maar gewoon ga kopen.
Ziet er leuk uit, die ga ik ook maar eens kijken (tijdens het strijken - dit is niks voor Leo).
Gebruikersavatar
Door kira
#3388393
Weisensee. Net helemaal uitgekeken. Indrukwekkende serie over het oost Duitsland voor en ook vlak na de val van de muur. Vooral ook indrukwekkend omdat wel heel duidelijk blijkt dat het allemaal niet zwart wit is/ was en ook vooral dat met de val van de muur het leven van de oostduitsers allemaal zoveel beter werd...
Gebruikersavatar
Door sam28
#3389603
Gister raadde een vriendin de "the kominsky method" aan. Ik heb 2 afleveringen gezien ondertussen en heb me in mn broek gepiest. ;D Het zit supergoed in elkaar en ik vind m hilarisch
(en even flink gejankt want er zat een begrafenis in en de hond van een vriend kwam ondertussen een knuffel halen en Ziva enzo. )
Door Lizzy
#3389606
sam28 schreef: zo 17 nov 2019, 10:16 Gister raadde een vriendin de "the kominsky method" aan. Ik heb 2 afleveringen gezien ondertussen en heb me in mn broek gepiest. ;D Het zit supergoed in elkaar en ik vind m hilarisch
(en even flink gejankt want er zat een begrafenis in en de hond van een vriend kwam ondertussen een knuffel halen en Ziva enzo. )
Ja, gezien. Pas het nieuwe seizoen. Ik vond 'm ook hilarisch!

Gelukkig ook een nieuw seizoen van Outlander. Maar ja, dat kijk alleen ik.... En 4 december V-Wars met Ian Somerhalder :smitten:

Ondertussen zijn Leo en ik waar we waren: dat we alle leuke series denken te hebben gezien :-\

Oh, van de week ook de film van Breaking Bad gezien, El Camino. Epiloog. Tja. We vonden het maar matig....
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3389609
sam28 schreef: zo 17 nov 2019, 10:16 Gister raadde een vriendin de "the kominsky method" aan. Ik heb 2 afleveringen gezien ondertussen en heb me in mn broek gepiest. ;D Het zit supergoed in elkaar en ik vind m hilarisch
(en even flink gejankt want er zat een begrafenis in en de hond van een vriend kwam ondertussen een knuffel halen en Ziva enzo. )
Nou ok, moet ik dan ook eens gaan kijken dan, ik zag dat ik hem hier in Duitsland ook heb ;)
Door eelke
#3389612
Greys Anatomy is op tv nu net zo ver als ik was toen het van de ziggo go app gehaald werd, dus daar ben ik weer bij aangehaakt. Terugkijkend dan via ziggo go. Wel irritanter want reclame, en soms lukt het laden halverwege niet meer en dan stopt ie, en kun je niet halverwege weer opnieuw beginnen met kijken.

Verder kwam ik er achter dat Six Feet Under op Ziggo go staat, dus dat kijk ik ook weer. Die staat gewoon op de app zelf dus dat is wel relaxter kijken.

Op Netflix dus even niks...
Door Lizzy
#3389613
eelke schreef: zo 17 nov 2019, 11:22 Greys Anatomy is op tv nu net zo ver als ik was toen het van de ziggo go app gehaald werd, dus daar ben ik weer bij aangehaakt. Terugkijkend dan via ziggo go. Wel irritanter want reclame, en soms lukt het laden halverwege niet meer en dan stopt ie, en kun je niet halverwege weer opnieuw beginnen met kijken.

Verder kwam ik er achter dat Six Feet Under op Ziggo go staat, dus dat kijk ik ook weer. Die staat gewoon op de app zelf dus dat is wel relaxter kijken.

Op Netflix dus even niks...
Six Feet Under... The best. Ik zei van de week nog tegen Leo "we gaan opnieuw Six Feet kijken". Geen Ziggo maar wel op DVD! Lekker ouderwets :biggrin2:
#3389627
Lizzy schreef: Oh, You zijn Leo en ik na 1 aflevering afgehaakt. Ik denk dat ik die maar alleen moet gaan kijken.

After life hebben we gezien. Ik vond 'm behoorlijk briljant.

Ik vond You behoorlijk creepy, wel echt goed


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door