Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3388229
koekje schreef:Wanneer kijken jullie daar dan naar? Daar gaat toch enorn veel tijd inzitten?

Hier geen Netflix. We hebben tijdje geleden eens zo'n proefdinges gehad. Toen heb ik eens Frozen en Shrek aangezet. En de kleuter heeft een aantal afleveringen van My Little Pony gekeken. Wij vonden daarna de paardjes alleen geschikt om mee te spelen, niet meer om ernaar te kijken.

(ik kijk dus nooit meer televisie sinds ik gebaard heb. Soms wil ik nog wel eens een filmpje van een Chinese mevrouw kijken die helemaal back to nature vanalles from scratch kookt, maar daarbij val ik binnen 2 a 3 filmpjes van in slaap; het is te zen)
Als ik in bad lig, na het werk op de bank lekker nog even een aflevering kijken. Als ik ziek thuis ben. Soms in bed voor ik ga slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3388232
koekje schreef: za 19 okt 2019, 19:18 Wanneer kijken jullie daar dan naar? Daar gaat toch enorn veel tijd inzitten?

Hier geen Netflix. We hebben tijdje geleden eens zo'n proefdinges gehad. Toen heb ik eens Frozen en Shrek aangezet. En de kleuter heeft een aantal afleveringen van My Little Pony gekeken. Wij vonden daarna de paardjes alleen geschikt om mee te spelen, niet meer om ernaar te kijken.

(ik kijk dus nooit meer televisie sinds ik gebaard heb. Soms wil ik nog wel eens een filmpje van een Chinese mevrouw kijken die helemaal back to nature vanalles from scratch kookt, maar daarbij val ik binnen 2 a 3 filmpjes van in slaap; het is te zen)
Tenzij er iets interessants op TV is (en dat is zelden) starten wij om 20:30 uur een serie op Netflix. En ik ga vrij vroeg naar bed (22 uur) en dan kijk ik soms nog een half uurtje the Vampire Diaries (Damon Salvatore voor het slapen gaan :biggrin2: ). En ik kijk dat soort (zoals Leo dat noemt) super slappe serieus (TVD maar ook Lucifer en Once Upon a Time) of tijdens het strijken of in bed.
#3388257
Lizzy schreef: Tenzij er iets interessants op TV is (en dat is zelden) starten wij om 20:30 uur een serie op Netflix. En ik ga vrij vroeg naar bed (22 uur) en dan kijk ik soms nog een half uurtje the Vampire Diaries (Damon Salvatore voor het slapen gaan :biggrin2: ). En ik kijk dat soort (zoals Leo dat noemt) super slappe serieus (TVD maar ook Lucifer en Once Upon a Time) of tijdens het strijken of in bed.
Lol Damon voor het slapen gaan. Is hier ook favoriet, hoewel ik nu seizoen 6 bijna niet durf te kijken omdat ik bang ben dat er doden vallen die ik niet wil. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3388287
Ik kijk graag Grace and Frankie (8), RuPauls dragrace (8), Queer eye is me aangeraden, the IT crowd (10!!) en a streetcat named bob is me ook aangeraden.

Ik vind het te jammer dat the IT crowd gestopt is na 5 seizoenen. Ik vind Better off Ted ook hilarisch maar dat staat niet op Netflix. En New Girl ook geniaal.
#3388292
Wij krijgen volgend jaar glasvezel, dan gaat het Ziggo abonnement er uit. Nemen dan een abonnement zonder tv, maar wel snel internet.

Ik kijk alleen Outlander en the Handmaid's tale. Verder nooit series. Heb dus ook geen flauw idee wat ik moet kiezen. *first world problem*

Is Netflix beter dan HBO? Hoe hebben jullie gekozen?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3388301
-Annemarie- schreef:Is Netflix beter dan HBO? Hoe hebben jullie gekozen?
Ik mag meeliften op account van een vriendin. Dus ik betaal niets. Dan is de keus snel gemaakt. Hoeft ook allemaal niet want ik heb geen, en wil geen hippe tv of hippe google smart dingen. Ik kijk netflix op mn telefoonschermpje.
Door M@rina
#3388329
Absolute aanrader: After life
Ricky Gervais speelt een weduwnaar die zijn leven weer oppakt maar er eigenlijk geen zin meer in heeft. Als reporter van een lokaal sufferdje moet hij langs mensen die om de meest onzinnige dingen in de krant willen. Zijn vader heeft Altzheimer en zijn vrouw spreekt hem in videoboodschappen toe.

Soms hilarisch, soms deprimerend of confronterend maar ik heb er ongelofelijk van genoten!
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3388333
M@rina schreef: ma 21 okt 2019, 19:21 Absolute aanrader: After life
Ricky Gervais speelt een weduwnaar die zijn leven weer oppakt maar er eigenlijk geen zin meer in heeft. Als reporter van een lokaal sufferdje moet hij langs mensen die om de meest onzinnige dingen in de krant willen. Zijn vader heeft Altzheimer en zijn vrouw spreekt hem in videoboodschappen toe.

Soms hilarisch, soms deprimerend of confronterend maar ik heb er ongelofelijk van genoten!

Oh, die was ik vergeten.
Geweldige serie, ben het helemaal met je eens.
#3388348
KarenH schreef: di 22 okt 2019, 08:55 En als je van koken houd: Salt Fat Acid Heat van Samin Nosrat.
Zij alleen is al zo leuk om naar te kijken.
Heb het boek geleend uit de bieb en ik denk dat ik het maar gewoon ga kopen.
O, dat klinkt leuk! Ik zal het 's opzoeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door