Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3413929
The Crown 4e seizoen vinden wij minder dan de eerdere delen. Wij worden een beetje moe van dat gekots telkens. Wel erg gewaardeerd hier zijn de scenes met Thatcher en Elisabeth.

Wij kijken nu naar Restaurant, een Zweedse serie. Heel onderhoudend vinden we die, geeft een mooi tijdsbeeld, romantiek en soms ook spannend.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3414147
Wij genieten met volle teugen van the crown. We vinden dit seizoen veel sterker dan het derde. We kijken een aflevering per dag en helaas is het einde alweer in zicht.

Ik heb laatst ook brain on fire gekeken. Indrukwekkend.
Door eelke
#3414248
Kaela schreef: di 24 nov 2020, 17:24 Wij genieten met volle teugen van the crown. We vinden dit seizoen veel sterker dan het derde. We kijken een aflevering per dag en helaas is het einde alweer in zicht.

Ik heb laatst ook brain on fire gekeken. Indrukwekkend.
Jaaaa, hier is het ook bijna op :(
Door Elf
#3416103
Mijn bijna 83-jarige papa heeft sinds kort Netflix. Belt hij me gisteren: Elf, ik wist niet dat dat Netflixen zo verslavend kon zijn😂. Hij zit helemaal in ‘The Restaurant’😃
#3416105
Siberienne schreef: Je kijkt gewoon een Noorse kerstserie ;D ;D bij gebrek aan Netflix wij niet. Maar ik lees dat ‘ie ‘koselig’ is en dat is altijd goed (gezellig)
Ik heb em in het engels gekeken. Dan heet ie Home for christmas.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door