Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3388189
Grimm! Ben bijna aan het eind, krijgt toch echt wel een dikke 8 van mij hoor. Is wat lastig uitleggen maar is wat meer fantasy achtig

En Lucifer is ook erg leuk, de duivel hoort leuk en sexy te zijn toch designated survivor vonden wij ook leuk, in elk geval de eerste 2 seizoenen.

Vis a vis in ml mee bezig, hoor ik goede verhalen over en stranger things hoor ik ook veel over, die staat op mijn lijst als ik mijn laatste seizoen van Grimm af heb.

Verder vind ik de docu’s die Netflix heeft ook altijd top; drive to survice F1 vond ik super en zit met smart te wachten tot januari voor seizoen 2, maar dat is leuk ala je formule 1 leuk vind
#3388190
Lizzy schreef: vr 18 okt 2019, 20:05 Casa de Papel hebben we ook gezien. Ik vond het wel leuk. Leo vond er geen r**t aan. Gezellig kijken dan ::) :biggrin2:

Vis a vis nog niet van gehoord, Big Bang Theory ook niet. Eens even goegelen ;D
Hier geen Netflix maar big bang theory ken ik toch zeker wel. Heerlijke sitcom :cool: Wat mij betreft een 9
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3388191
Oh Big Bang theory!!
Als je die niet kent mis je echt iets :biggrin2:

En The Blacklist is een serie die met elke aflevering deels duidelijker wordt, en deels ook weer nieuwe vraagtekens oproept over het hoe en waarom van de personages. En daarnaast is elke aflevering ook weer een verhaal op zich. Wat ik er geweldig aan vind, is dat het nooit voorspelbaar is wat er gaat gebeuren. Dat heb ik bij heel veel andere series wel.
Door eelke
#3388201
Het laatste wat ik gekeken heb is Peppa Big ;D

Verder keek is arrested development. Sinds ik die uit heb, kijk ik even niets meer. Daarvoor was ik eindelijk eens helemaal begonnen aan Greys Anatomy op een andere dienst, maar die gooiden ze er 'ineens' af. Die loopt nu op de normale tv dus ik moet maar eens kijken of ik al weer aan kan haken, ik was ergens in het begin van seizoen 3 dacht ik, even kijken waar ze nu zijn.

Arrested Development was wel aardig. Ik hou wel van de komedieseries die zo'n 22 minuten duren, da's net genoeg om mijn aandacht er bij te kunnen houden en even een pauze te nemen van andere dingen die ik aan het doen ben. Ik vind een aflevering die een uur duurt vaak zo lang...

Oh ja, Undercover ook gekeken. Eigen kweek moet ik ook nog verder kijken.
#3388203
Ja Peaky Blinders! Wat een mooie setting en muziek.
Ik heb de laatste tijd veel Zweedse series gekeken waaronder The Bridge - echt geweldig.
The Bletchley Circle vond ik ook goed.
Ik kijk nu Trapped, dat speelt zich af in IJsland.
Hoe meer Europese series ik kijk, hoe minder ik neig naar Amerikaanse, maar waarschijnlijk ga ik die kant ook wel weer op.
#3388204
Ik heb geen Netflix. :-[

Maar The Big Bang Theorie is hier al jaaaren gewoon op tv. Die ken ik wel, heb ik verspreid over de jaren wel een paar tiental (stukken van) afleveringen van gezien maar nooit echt gevolgd.

De rest van de genoemde series zijn mij een groot raadsel. :-[
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3388207
Lizzy schreef: vr 18 okt 2019, 20:05 Casa de Papel hebben we ook gezien. Ik vond het wel leuk. Leo vond er geen r**t aan. Gezellig kijken dan ::) :biggrin2:

Vis a vis nog niet van gehoord, Big Bang Theory ook niet. Eens even goegelen ;D
Vis a vis is ook Spaans en met Nairobi van Casa de Papel.
Ik weet niet hoeveel seizoenen je gezien hebt van CdP, maar daar zit ook iemand in van Vis a Vis.
En nee, niet gezellig kijken als de een er niks aan vind. Ik val dan meestal in slaap. :D

Big Bang Theory is comedy, gewoon een kleine 20 minuten niks aan het handje.
Nerdy is the new sexy ;)
Door Lizzy
#3388219
Cindy de Wolf schreef: vr 18 okt 2019, 21:21 Op dit moment laatste seizoen van Arrow. Once upon a time zeker een 9, Grimm zeker een 9. the 100 een 8, The adventures of Merlin gewoon super leuk een 8,5. The call vond ik zeer spannend qua film.
Arrow heb ik gezien. Ik denk dat The Adventures of Merlin wel wat voor mij is (zonder Leo zeg maar :biggrin2: ). Bedankt voor de tips!
Door Lizzy
#3388220
Cathelijn schreef: za 19 okt 2019, 10:03 Ja Peaky Blinders! Wat een mooie setting en muziek.
Ik heb de laatste tijd veel Zweedse series gekeken waaronder The Bridge - echt geweldig.
The Bletchley Circle vond ik ook goed.
Ik kijk nu Trapped, dat speelt zich af in IJsland.
Hoe meer Europese series ik kijk, hoe minder ik neig naar Amerikaanse, maar waarschijnlijk ga ik die kant ook wel weer op.
Yup, the Bridge ook gezien!! Bedankt voor de tips. Volgens mij ken ik Trapped, maar ben er niet zeker van. The Bletchley Circle ken ik zeker niet dus die gaat op de lijst (van dingen die we moeten zien).
Door Lizzy
#3388221
KarenH schreef: za 19 okt 2019, 11:50 Vis a vis is ook Spaans en met Nairobi van Casa de Papel.
Ik weet niet hoeveel seizoenen je gezien hebt van CdP, maar daar zit ook iemand in van Vis a Vis.
En nee, niet gezellig kijken als de een er niks aan vind. Ik val dan meestal in slaap. :D

Big Bang Theory is comedy, gewoon een kleine 20 minuten niks aan het handje.
Nerdy is the new sexy ;)
Alle. Ik weet niet of ik Leo zo gek krijg om naar vis a vis te kijken ;D
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3388222
Lizzy schreef: za 19 okt 2019, 17:24 Alle. Ik weet niet of ik Leo zo gek krijg om naar vis a vis te kijken ;D

;D Ik denk niet dat hij die dan leuk zal vinden.
Het is een soort van de Spaanse Orange is the new black (waar ik niks aan vond).
Hm, een beetje tegenstrijdig. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3388226
Wanneer kijken jullie daar dan naar? Daar gaat toch enorn veel tijd inzitten?

Hier geen Netflix. We hebben tijdje geleden eens zo'n proefdinges gehad. Toen heb ik eens Frozen en Shrek aangezet. En de kleuter heeft een aantal afleveringen van My Little Pony gekeken. Wij vonden daarna de paardjes alleen geschikt om mee te spelen, niet meer om ernaar te kijken.

(ik kijk dus nooit meer televisie sinds ik gebaard heb. Soms wil ik nog wel eens een filmpje van een Chinese mevrouw kijken die helemaal back to nature vanalles from scratch kookt, maar daarbij val ik binnen 2 a 3 filmpjes van in slaap; het is te zen)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door