Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3399722
Brot, IJslandse serie, heel goed!
Afgelopen zondag naar Letter for the King gekeken, heel amusant! Weer prachtig gefilmd in het mooie Nieuw Zeeland. Het doet een beetje denken aan Lord of the Rings.
Door Lizzy
#3399732
Wij zijn net begonnen aan Brot!

Ik vond Letter for the King ook leuk. En ik ben fan van Merlin (super kinderlijk maar daar houd ik nou eenmaal van :biggrin2: ). Nieuw seizoen van Ozark maar jeetje, ik vind er geen r**t aan.
Door keetje
#3399748
Brot onlangs gezien, goede serie. Letter for the King staat op mijn nog-te-kijken lijstje. Vannacht Tiger King afgekeken, 3 delen. Te idioot om echt te zijn, daarom de moeite waard om te kijken. ;D
Door Borke
#3399759
“The Good Place” als je wilt kijken naar absurde vrolijke humor, waar een hoop filosofie achter zit. Wij balen er nog van dat het afgelopen is.

Ik merk dat wij Nu meer behoefte hebben aan vrolijke ongecompliceerde verhalen dan aan de bloedstollend spannende verhalen waar wij anders graag naar kijken.

“The letter for the king” vonden wij ook fijn om naar te zien.
#3399760
Lizzy schreef: do 02 apr 2020, 07:31 Wij zijn net begonnen aan Brot!

Ik vond Letter for the King ook leuk. En ik ben fan van Merlin (super kinderlijk maar daar houd ik nou eenmaal van :biggrin2: ). Nieuw seizoen van Ozark maar jeetje, ik vind er geen r**t aan.
Wij zijn er ook mee gestopt. Terwijl ik er zo naar uitgekeken had!

Unorthodox vond ik geweldig!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3399948
- pien - schreef: vr 03 apr 2020, 12:24 Wij kijken Tiger King.
Wie is het gekst van de drie :o
Die Dr. (zelfverklaarde?) Bhagavan :???: ?
keetje schreef:Nee, Joe is de gekste.
Nee, die vrouw, die rondloopt alsof ze de koningin van de hele wereld is en met haar miljoenen die katten nog steeds in kleine hokjes heeft.
Door keetje
#3399953
Kaela schreef: vr 03 apr 2020, 14:48 Nee, die vrouw, die rondloopt alsof ze de koningin van de hele wereld is en met haar miljoenen die katten nog steeds in kleine hokjes heeft.
En waarschijnlijk haar eigen man vermoord heeft en opgevoerd aan de tijgers. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door