Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3396765
judith1967 schreef: zo 08 mar 2020, 20:21 Ja die heb ik ook gezien,vond hem erg goed .
Ow ja Doctor Foster vooral het 1e seizoen was briljant!

We hebben vandaag Wisting afgekeken 2 seizoenen, Noorse serie. Ook weer heel goed zoals bijna alle Scandinavische series.
#3396772
M@rina schreef: zo 08 mar 2020, 22:15 Ow ja Doctor Foster vooral het 1e seizoen was briljant!

We hebben vandaag Wisting afgekeken 2 seizoenen, Noorse serie. Ook weer heel goed zoals bijna alle Scandinavische series.
Deel 2 vond ik een stuk minder. Wel een naar einde, heb er 's nachts in bed nog aan liggen denken.
Door Lizzy
#3396778
Ik vond Once Upon a Time ook leuk. Behalve het laatste seizoen. Maar het is niet iets waar ik Leo mee lastig moet vallen. Zelfde geldt voor Merlin. Ik heb ervan genoten! Maar Leo zal daar nog geen kwart aflevering van kijken :biggrin2:
Door M@rina
#3396780
Lizzy schreef: ma 09 mar 2020, 12:50 Ik vond Once Upon a Time ook leuk. Behalve het laatste seizoen. Maar het is niet iets waar ik Leo mee lastig moet vallen. Zelfde geldt voor Merlin. Ik heb ervan genoten! Maar Leo zal daar nog geen kwart aflevering van kijken :biggrin2:
Ahh Once upon a Time, met Jamie Dornan als de Sherif... jammie.. daarna geen aflevering meer bekeken.
Door keetje
#3396790
Ook hier maar even een eerste bijdrage.
Ik kijk op het ogenblik naar The Team. Zit in aflevering 3 geloof ik maar ik moet er nog steeds inkomen. Weet niet hoe het komt, door het voortdurende wisselen van de taal of omdat het misschien gewoon slecht geacteerd is? Ik geef het nog 1 deel een kans en als het dan nog niet werkt ga ik naar de volgende op mijn nog-te-kijken-lijstje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door