Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3401277
Kaela schreef: vr 17 apr 2020, 17:51 Unonthodox. Ik weet nooit goed in hoeverre het een echte indruk geeft van een wereld die zo apart van de onze staat. Maar ik vond hem best indrukwekkend.
Ik denk dat het er in die wereld echt zo aan toe gaat.
Het is gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Esty's moeder zegt op een gegeven moment in de serie 'mijn god heeft zoveel regeltjes'
#3401424
Kaela schreef: vr 17 apr 2020, 17:51 Unonthodox. Ik weet nooit goed in hoeverre het een echte indruk geeft van een wereld die zo apart van de onze staat. Maar ik vond hem best indrukwekkend.
Ik vond het ook erg indrukwekkend. Kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als The Handmaid's Tale. Die onderdrukking van vrouwen, daar kan ik toch slecht tegen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3401436
-Annemarie- schreef: di 21 apr 2020, 13:32 Ik vond het ook erg indrukwekkend. Kreeg er een beetje hetzelfde gevoel bij als The Handmaid's Tale. Die onderdrukking van vrouwen, daar kan ik toch slecht tegen.
Ja, het had wel wat dezelfde sfeer.

Ik vind het toch heel bijzonder wat voor leed mensen elkaar en zichzelf aandoen voor hun god. Je krijgt toch niet echt de indruk dat ze er met zijn allen nou zo gelukkig van worden om zo te leven.
Door Lizzy
#3401445
Wij hebben 'm ook gezien. Knap geacteerd. Ik vond het heel boeiend om naar te kijken en dacht ook wel een keer of 20 hetzelfde "mijn hemel, wat bezielt deze mensen?" (in de letterlijke zin van het woord).
Door Lizzy
#3401446
hannabelgje schreef: zo 19 apr 2020, 13:15 Ik heb dit weekend de film All the bright places gekeken. Ik vond em wel mooi.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Die ga ik ook maar eens kijken (een Lizzy film zou Leo zeggen dus ik kijk 'm wel alleen :biggrin2: ).
#3401460
Wij kijken nu Fauda een Israëlische serie over de strijd met hamas. Vind het een goede serie!

Ozark vonden we het eerste seizoen geweldig maar in het tweede seizoen zijn we afgehaakt. Elke aflevering ging het weer een niveautje erger ofzo…
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door