Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3410965
Lizzy schreef: za 03 okt 2020, 11:38 Vind het een geweldige serie maar ik vond het laatste seizoen wel het minst goede.

En verder hoop ik dat Peaky Blinders weer gauw verder gaat!
Dat vond ik ook van het laatste seizoen. Ik denk dat hoe meer seizoenen er komen hoe eerder je dat hebt..het wordt dan een beetje soapachtig vind ik. Rare gebeurtenissen...dat je denkt 'ja hoor... ::) ' en niet echt geloofwaardig meer...maar alsnog soms wel 'aangenaam behang'
#3411262
Wij hebben net een paar Belgische series gekeken waar we van genoten hebben. Niet super spannend maar wel leuk :)
Over Water - misdaad serie
De Ridder - advocaten/procureur serie
De Twaalf - gaat over jurieleden bij een rechtszaak

Nu weer een Zweedse serie met een naam die ik zo niet reproduceren kan… ::) Was even wennen in het begin maar die word nu ook weer spannend :)
#3411270
El_Kato schreef: vr 09 okt 2020, 10:47 Wij hebben net een paar Belgische series gekeken waar we van genoten hebben. Niet super spannend maar wel leuk :)
Over Water - misdaad serie
De Ridder - advocaten/procureur serie
De Twaalf - gaat over jurieleden bij een rechtszaak

Nu weer een Zweedse serie met een naam die ik zo niet reproduceren kan… ::) Was even wennen in het begin maar die word nu ook weer spannend :)
De Ridder keken wij live. Vond ik na het eerste seizoen wel goed geweest. Meneer heeft wel langer gekeken.
De Twaalf vond ik wel leuk. Maar hebben we vooral ook gevolgd omdat m'n schoonmoeder erin figureerde. :biggrin2:
#3411272
We hebben Oscuro Deseo gekeken (Mexicaans), en nog een Braziliaanse serie (over machismo en vrouwen die mishandeld worden, tuurlijk onder het mom van liefde, en nu een Russische : 'To the lake'.
Gaat over de uitbraak van een virus en alles wat daarna gebeurt. En ik lees net een review : 'ongeïnspireerde post-apocalyptische misère' ;D
We zijn pas bij aflevering 3 en ik ben benieuwd hoe ver we gaan komen.
Door Borke
#3411664
dinky89 schreef: wo 13 mei 2020, 14:02 Wij kijken afwisselend 'the last dance' en 'breaking bad' op dit moment.
Breaking Bad wordt steeds beter...daarna kan je nog Better Call Saul kijken, komt wat traag op gang maar is uiteindelijk echt super spannend en verklaart veel van Breaking Bad :-)

Wij kijken nu naar Rita, even wat humor :-)
Door M@rina
#3412281
Elf schreef: za 17 okt 2020, 11:10 Ik kijk op dit moment ook naar Rita, heel leuk!
We waren een paar jaar geleden begonnen aan Rita maar na 2 seizoenen gestopt, nu hebben we het weer opgepakt en afgekeken. Als we een dag hard geklust hebben, dan een douche pakken wat eten en op de bank hangen. de lijven zijn dan moe. Heerlijk vermaak dan Rita!
#3412293
Wij hebben geen Netflix dus daar kan ik geen tips voor geven.

Ik heb wel een film tip: Den skyldige/The Guilty.
Super knap gedaan. Wij - die vaak anders naar films en series kijken - gingen er behoorlijk in op. Spannend!
Netflix heeft overigens de rechten gekocht om een remake (arghhh!) te maken. Ik raad aan om niet de remake maar het orgineel te kijken.

Een andere film waar we aangenaam verrast door waren was: The Big Sick. Een lach, een traan en een lach.
Oja, toen de film Intouchables (dus het franse origineel) hoge ogen gooiden, miste wij het. Onlangs gezien en we vonden het een heerlijke film. Een lach, een traan en een lach.
#3412316
- pien - schreef: vr 09 okt 2020, 12:45 We hebben Oscuro Deseo gekeken (Mexicaans), en nog een Braziliaanse serie (over machismo en vrouwen die mishandeld worden, tuurlijk onder het mom van liefde, en nu een Russische : 'To the lake'.
Gaat over de uitbraak van een virus en alles wat daarna gebeurt. En ik lees net een review : 'ongeïnspireerde post-apocalyptische misère' ;D
We zijn pas bij aflevering 3 en ik ben benieuwd hoe ver we gaan komen.
Het bleek dat er uiteindelijk zombies kwamen ::) en we zijn afgehaakt.
We hebben het nieuwe seizoen van Wanted gekeken.
En nu kijken we Queen of the South. Ik dacht aan een serie á la 'Gone with the wind' toen ik die titel las maar 't is heel iets anders ;D
#3412317
Lizzy schreef: di 27 okt 2020, 18:37 Rita ga ik dan ook maar kijken! Wij kijken nu naar de young Wallander. Niet slecht. Ook niet om van de daken te schreeuwen.
Een Zweed die Engels-met-Zweeds-accent spreekt. We vonden het niet om aan te horen, amper een aflevering kunnen kijken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door