Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3387879
Ook vanmiddag .was dus met de tut weg .komt er nog een Russell aan .dus ik raak aan de praat met de eigenaar . Waar komt ie vandaan ? Nou , bij dezelfde Fokker dus :)
Reu was nu 9 maanden . En ja als twee liefhebbers in gesprek raken ::) de hondjes liepen eerst wat bij ons . Later werd het rellen :D door de struiken en door het zand ;D maar ja je kunt kletsen of foto's nemen :biggrin2: heb er slechts eentje . Niet heel bijzonder .... En last ze nu ook nog redelijk in de buurt wonen . Leuk dus
Bijlagen
20191013_131531.jpg
20191013_131531.jpg (5.85 MiB) 1896 keer bekeken
Door smulpaap
#3387992
eelke schreef: di 15 okt 2019, 20:37 Wat leuk! Zijn ze ook echt familie?
Nee , maar wel leuk om er eentje te ontmoeten die bij dezelfde Fokker vandaan komt :) .
Door smulpaap
#3387995
eelke schreef: di 15 okt 2019, 20:53 Ja dat is zeker leuk! En dan nog zo dichtbij ook.
Ja zeker ! We komen geregeld in hetzelfde park ook . Leuk om het jonge ventje te volgen :) net als thara een heel evenwichtig en sociaal hondje . Hij heeft wel minder jachtdrift dan thara :biggrin2:
Door Lizzy
#3388017
Oh wat leuk, zo'n toevallige ontmoeting. Wat is de wereld dan klein he?!
Door smulpaap
#3388146
Charlie Angel schreef: di 15 okt 2019, 22:32 Dat is leuk zeg! Wel jammer dat je maar 1 foto hebt. Afbeelding
Ja . Maar ja . Je kunt kletsen of fotograferen
Nou hopelijk komen we meneertje weer snel tegen om meer foto's te maken
Door smulpaap
#3388147
Lizzy schreef: wo 16 okt 2019, 09:30 Oh wat leuk, zo'n toevallige ontmoeting. Wat is de wereld dan klein he?!
Nou zeg dat . :)
Door smulpaap
#3388148
zurca schreef: wo 16 okt 2019, 20:15 Ook al zo'n knap ding ;)
Wat leuk om zo iemand te treffen!
Ja Heel leuk .Zo heel vaak zie ik de ruwhaar ook niet .
Door zurca
#3388194
smulpaap schreef: vr 18 okt 2019, 12:48 Ja Heel leuk .Zo heel vaak zie ik de ruwhaar ook niet .
Klopt... De meeste mensen waar ik een praatje mee heb herkennen Pippa ook niet als een JRT.
Door haar ruwe vachtje maar ook door haar bouw. De gladharige, laag op de poten staande stamboomloze honden is het beeld wat mensen hebben bij een JRT.
Door smulpaap
#3388197
zurca schreef: vr 18 okt 2019, 21:31 Klopt... De meeste mensen waar ik een praatje mee heb herkennen Pippa ook niet als een JRT.
Door haar ruwe vachtje maar ook door haar bouw. De gladharige, laag op de poten staande stamboomloze honden is het beeld wat mensen hebben bij een JRT.
Ja hier idem . Zelfs JRT eigenaren vragen geregeld welk ras thara is ::)
Met Tessa mijn vorige Russell idem
Mensen vroegen dan of het een kooiker was :biggrin2:
Door - pien -
#3388241
zurca schreef: vr 18 okt 2019, 21:31 Klopt... De meeste mensen waar ik een praatje mee heb herkennen Pippa ook niet als een JRT.
Door haar ruwe vachtje maar ook door haar bouw. De gladharige, laag op de poten staande stamboomloze honden is het beeld wat mensen hebben bij een JRT.
Is Pippa een Jack Russell of Parson Russell?
Mijn Joep (een Parson Russell) stond op de site van het asiel ook als JRT, pas toen iemand in het bos tegen mij zei 'het is een Parson Russell (met broken coat)' dacht ik 'o jaaa' :)

aanvulling: ik zie dat ze een JRT is, het komt puur door het ruwharige waardoor ze haar niet herkennen als JRT?
Door zurca
#3388357
- pien - schreef: zo 20 okt 2019, 11:18 Is Pippa een Jack Russell of Parson Russell?
Mijn Joep (een Parson Russell) stond op de site van het asiel ook als JRT, pas toen iemand in het bos tegen mij zei 'het is een Parson Russell (met broken coat)' dacht ik 'o jaaa' :)

aanvulling: ik zie dat ze een JRT is, het komt puur door het ruwharige waardoor ze haar niet herkennen als JRT?
Ze inderdaad een JRT. Dat mensen haar vaak niet herkennen als dat komt door haar ruwharige vacht en doordat wat men kent als JRT lager op de poten staat. Nu is Pippa echt geen reus haar schofthoogte is (niet exact want madam vind stilstaan echt niet tot haar takenpakket behoren) ongeveer 28 cm.

Jouw Joep staat hoog op de pootjes? Schofthoogte voor een reu Parson Russell is tussen de 34 en 38 cm.
Edit, op je profielfoto vind ik 'm meer JRT dan Parson ;) En ook een ruwharige en geen broken coat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door