Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3387066
Zoë gaat niet meer graag de bank op en af dus ik wil een mand in de woonkamer voor haar. Ik zoek iets biabed achtigs omdat ze van opstaande randen houdt om haar edele hoofdje op te laten rusten.
Heeft iemand de echte of neppers die goed bevallen? Welke maat zou ik moeten hebben voor een grote corgi?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3387077
Neppers van Witjes verzendhuis
Hondenbed Starline Antraciet Leatherlook 85x70 cm
https://www.witjesverzendhuis.com/honde ... eatherlook

S2 vindt ze heerlijk en ze blijven ook goed, ik heb ze nu ruim een jaar en ze zijn nog als nieuw. Spot z'n hoofd valt er alleen wel uit .. ik kijk nu naast me zie dit. Nou is hij wel een dwarsligger van nature.. ;D
IMG_7713.JPG
IMG_7713.JPG (1.67 MiB) 2196 keer bekeken
Door Chouka
#3387081
hannabelgje schreef: za 05 okt 2019, 19:48 Zoë gaat niet meer graag de bank op en af ...
Gaat ze niet meer graag de bank op en af OF kan ze het niet meer zo goed? Hoe zit het met haar heupen of eventueel andere gewrichten?
Ik zou eerst eens een tussenstapje uitproberen. Een poef die de helft van de hoogte van de bank heeft, een opstapje,...
Door hannabelgje
#3387082
Chouka schreef: Gaat ze niet meer graag de bank op en af OF kan ze het niet meer zo goed? Hoe zit het met haar heupen of eventueel andere gewrichten?
Ik zou eerst eens een tussenstapje uitproberen. Een poef die de helft van de hoogte van de bank heeft, een opstapje,...
Ze heeft een trapje bij de bank. Ik denk dat het feit dat er vaak een stapel katten ligt niet meehelpt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Lizzy
#3387085
Hier waren de nepperts altijd snel stuk. De naden gingen scheuren. En de rand zakte in. Tegenwoordig liggen ze hier op orthopedische kussens, ik geloof dat je tegenwoordig zelfs orthopedische biabedden hebt!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387091
Wij hadden altijd de nepper van zooplus. Voldeed prima. Enige wat ze niet moeten doen is heel fanatiek graven, maar dat kan op een echte biabed ook niet.

Van biabed hadden wij een matras zonder opstaande randen. Vond Oscar ook prima liggen. Ik had niet het idee dat die nou speciaal langer mooi bleef of beter lag.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3387104
Hier erg tevreden over het biabed. Scott heeft ook nog de ovalen mand die hier staat http://www.doggybed.nl/hondenmanden. Geloof dat die wel favoriet is. Maar niet echt makkelijk in te komen. Ze hebben ook zo'n biabed model met instap.

Als je 1 mand hebt staan dan moet ze er in ieder geval languit in kunnen liggen vind ik. Voor Scott heb ik van biabed maat 60x70. Zoë zal een stuk langer zijn dus zeker 1 maat groter zou ik wel nemen.
Door Anne in Zweden
#3387108
Hou er rekening mee dat de nieuwe mand ook door de katten veroverd gaat worden, zodat Zoë nog steeds dakloos is dan. :biggrin2: Met een beetje geluk gaan alle katten bij elkaar in de mand liggen, zodat Zoë weer op de bank kan. Maar katten kennende... ::)

Hier alleen Biabedden, maar die zijn in Zweden dan ook een stuk goedkoper (Zweeds merk). In de woonkamer staan drie manden van 70 x 85; daar kunnen ook de boxers diagonaal uitgestrekt in liggen (wel met kop op en poten over de randen).
Door hannabelgje
#3387122
In de slaapkamer heeft ze een stoffen mand met een zachte rand. Die vindt ze echt heerlijk. Hoewel ze het liefste op bed ligt bij mij. Maar Wasabi heeft de neiging om in Zoë haar mand te plassen en de katten kotsen ook overal als ze zin hebben. Dus kunstleer is dan het makkelijkste schoon te houden. Nu liggen de katten bij mij en heb ik Zoë op de bank gelegd. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Ik denk dat ik voor een nep biabed ga. Ik kan daar zelf ook lekkere dekentjes inleggen voor haar. De katten liggen graag van de grond af dus ik denk niet dat ze in de mand gaan liggen. Die liggen liever op de banken en kasten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door