Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3387158
Tanna schreef: zo 06 okt 2019, 22:00 Moet je eerst aanvragen en we hebben het op korte termijn nodig voor strakke afspraken in het ziekenhuis. Ik vraag een van de buren wel en betaal de benzine. Gelukkig staat hier in de straat iedereen voor ons klaar maar het is niet altijd leuk om zo om hulp te moeten vragen, zo werkt dat nu eenmaal.

Lief dat je zo meedenkt, hoor!
Misschien toch maar aanvragen, wie weet komt het over een week of wat wel van pas...en zo niet, dan ben je ook niets verloren toch? Het zal wel een langdurig traject worden. En je mag hem ook voor leuke bezoeken en ontspanningsdingen gebruiken.

Vragen is niet fijn nee, maar wel fijn om dat samenhorigheidsgevoel te ervaren. Enfin, het beste er maar van maken he.
Door Tanna
#3387159
eelke schreef: zo 06 okt 2019, 22:06 Misschien toch maar aanvragen, wie weet komt het over een week of wat wel van pas...en zo niet, dan ben je ook niets verloren toch? Het zal wel een langdurig traject worden. En je mag hem ook voor leuke bezoeken en ontspanningsdingen gebruiken.

Vragen is niet fijn nee, maar wel fijn om dat samenhorigheidsgevoel te ervaren. Enfin, het beste er maar van maken he.
Wij zijn twee autisten en in normale doen al niet zo happig op bezoeken, behalve van heel speciale mensen die ons begrijpen. Ik ook nog chronisch depressief en al mantelzorger van een oud hondje. We blijven lekker thuis, man is ook veel te moe voor zulke dingen. Redt hooguit een halfuurtje iemand op bezoek en ik ook. Geeft niks, dat is ons normale leven.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3387221
Tanna schreef: zo 06 okt 2019, 22:18 Wij zijn twee autisten en in normale doen al niet zo happig op bezoeken, behalve van heel speciale mensen die ons begrijpen. Ik ook nog chronisch depressief en al mantelzorger van een oud hondje. We blijven lekker thuis, man is ook veel te moe voor zulke dingen. Redt hooguit een halfuurtje iemand op bezoek en ik ook. Geeft niks, dat is ons normale leven.
Fijn dat jullie weer samen thuis zijn. :bigarmhug: :-*

Even off-topic: ik kwam vanmorgen in het bos een meneer tegen die ook een Border op leeftijd heeft, 16 jaar! En een van 4 erbij. :)
Knuf voor jullie én de dames. :-*
Door Tanna
#3387223
-Annemarie- schreef: ma 07 okt 2019, 13:35 Fijn dat jullie weer samen thuis zijn. :bigarmhug: :-*

Even off-topic: ik kwam vanmorgen in het bos een meneer tegen die ook een Border op leeftijd heeft, 16 jaar! En een van 4 erbij. :)
Knuf voor jullie én de dames. :-*
Oh, leuk! Woont hij in de buurt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door