Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3386741
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het gaat weer wat beter met hem maar hij heeft nog een lange weg te gaan en ik zal naast hem lopen. Mijn streven is om hem zo snel mogelijk thuis te krijgen want hij gaat helemaal kapot daar en wil bij mij en de hondjes zijn.
Door frodo quin
#3386744
Heel veel sterkte voor jullie beiden! Het moet afschuwelijk zijn om plots zoiets mee te maken.

Begrijpelijk dat hij thuis wil zijn. Je voelt je al slecht en dan nog eens in een ziekenhuis moeten blijven, nota bene zonder diegenen die je het dierbaarst zijn.

Ik duim dat hij snel naar huis kan en er helemaal bovenop komt.
Door Tanna
#3386745
frodo quin schreef: zo 29 sep 2019, 22:48 Heel veel sterkte voor jullie beiden! Het moet afschuwelijk zijn om plots zoiets mee te maken.

Begrijpelijk dat hij thuis wil zijn. Je voelt je al slecht en dan nog eens in een ziekenhuis moeten blijven, nota bene zonder diegenen die je het dierbaarst zijn.

Ik duim dat hij snel naar huis kan en er helemaal bovenop komt.
Dat bedoel ik dus, jij begrijpt het.
Door Lizzy
#3386751
Wat fijn dat het al ietsje beter met hem gaat :-* . Ik hoop dat je hem snel mee naar huis mag nemen. Thuis is de beste plek om te herstellen, met jou en jullie hondjes :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door