Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3386188
Daar hebben hamsters geen last van!

Valentijn heeft een nieuw huis gekregen en dat is nogal groot. Dus er is maar een klein kiertje over. En precies daar moet een holletje komen natuurlijk!

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3386194
:biggrin2:

Leuk he? :D


Mag ik je een tip geven? Als je een deel hooi en/of (fijn) stro in zijn strooisel doet, blijven zijn gangen wat open staan. Dan kan hij beter en dieper graven. En hij kan het ook stuk knagen (bezigheid).
Karton van vb wc-rolletjes kan in grote stukken ook helpen om structuur te bieden aan het strooisel.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3386195
pearlsofpassion schreef: do 19 sep 2019, 14:48 :biggrin2:

Leuk he? :D


Mag ik je een tip geven? Als je een deel hooi en/of (fijn) stro in zijn strooisel doet, blijven zijn gangen wat open staan. Dan kan hij beter en dieper graven. En hij kan het ook stuk knagen (bezigheid).
Karton van vb wc-rolletjes kan in grote stukken ook helpen om structuur te bieden aan het strooisel.
Dank je voor de tip. Heb ik ook al gedaan, maar hij bakt gewoon niets van tunnels graven. Heb al verschillende soorten bodembedekking, mengelingen, laagjes van hooi enz geprobeerd, maar niet werkt. Ach, hij graaft lustig en dat zal zijn natuurlijke drang wel stillen denk ik.

Inmiddels ben ik hem kwijt, ben zo benieuwd waar hij nu slaapt!
Gebruikersavatar
Door Ina
#3386201
Kaela schreef: do 19 sep 2019, 14:01 Daar hebben hamsters geen last van!

Valentijn heeft een nieuw huis gekregen en dat is nogal groot. Dus er is maar een klein kiertje over. En precies daar moet een holletje komen natuurlijk!


Het voordeel van het 'perse' je willen verstoppen in een klein kiertje (in plaats van in het mooie nieuwe huis), is dan wel weer dat wij zijn fluffie billetjes :smitten: kunnen bewonderen tijdens zijn drukke activiteiten ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3386208
Kaela schreef: do 19 sep 2019, 14:56 Dank je voor de tip. Heb ik ook al gedaan, maar hij bakt gewoon niets van tunnels graven. Heb al verschillende soorten bodembedekking, mengelingen, laagjes van hooi enz geprobeerd, maar niet werkt. Ach, hij graaft lustig en dat zal zijn natuurlijke drang wel stillen denk ik.

Inmiddels ben ik hem kwijt, ben zo benieuwd waar hij nu slaapt!
Uiteraard!
En dat hij het nu niet kan, wil niet zeggen dat hij het niet nog kan leren.
Hoe dan ook is hij erg cute. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door