Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3387289
Zo hej wat een poten! Ik krijg er een déjà vu gevoel bij. Hier is Duc als pup, ruim 4 maanden oud. Hij is ongeveer 52 cm geworden:
049 DK 2008.07.31 09.27.jpg
050 DK 2008.07.31 09.28.jpg
Door Lizzy
#3387297
Ik zie er meer windhond dan teckel in maar ze is hoe dan ook werkelijk beeldig :smitten:

En aan die dikke poten te zien zal ze nog wel wat groeien :biggrin2: . Ze had ook wel een forse achterstand. Die haalt ze misschien ook niet meer helemaal in.

Ohw wat is ze leuk! Vrijdag al... Jeetje, nog maar 3 nachtjes slapen :biggrin2:
Door Lonaa
#3387306
pike schreef: ma 07 okt 2019, 23:04 Zo hej wat een poten! Ik krijg er een déjà vu gevoel bij. Hier is Duc als pup, ruim 4 maanden oud. Hij is ongeveer 52 cm geworden:

049 DK 2008.07.31 09.27.jpg
050 DK 2008.07.31 09.28.jpg
Ha! Ik snap je deja vu!
Door Lonaa
#3387308
Lizzy schreef: di 08 okt 2019, 07:27 Ik zie er meer windhond dan teckel in maar ze is hoe dan ook werkelijk beeldig :smitten:

En aan die dikke poten te zien zal ze nog wel wat groeien :biggrin2: . Ze had ook wel een forse achterstand. Die haalt ze misschien ook niet meer helemaal in.

Ohw wat is ze leuk! Vrijdag al... Jeetje, nog maar 3 nachtjes slapen :biggrin2:
Teckel zat echt in die kopfoto, die neus. Naja, eigenlijk maakt het natuurlijk ook geen zak uit. :cool:

Bijna! :D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3387311
Spannend!! Ik weet precies wat je voelt - onze nieuwe hond komt ook donderdagnacht/vrijdagochtend aan. In Frankrijk weliswaar, dus ik mag nog 'even' heen en weer rijden (nou ja, jij ook, de meeste mensen wonen ook niet naast Schiphol). Uren tellen :D :D :D :D :D
Door Lonaa
#3387316
Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 07:49 Spannend!! Ik weet precies wat je voelt - onze nieuwe hond komt ook donderdagnacht/vrijdagochtend aan. In Frankrijk weliswaar, dus ik mag nog 'even' heen en weer rijden (nou ja, jij ook, de meeste mensen wonen ook niet naast Schiphol). Uren tellen :D :D :D :D :D
Oh hey! Wat gaaaaaf!! Wat voor hond?

Schiphol is 2 uur rijden. Vanaf Enschede is alles ver rijden, behalve Duitsland. ;D
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3387317
Een spikkel (natuurlijk :biggrin2: ) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Door Lonaa
#3387320
Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 08:05 Een spikkel (natuurlijk :biggrin2: ) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Ja, spikkel was ook wel te verwachten. Net wakker, dan krijg je dat, dat je de link niet legt. ;)

Gaaf hoor! En ook een rescue! <3
Door Eef+Stippels
#3387342
Spikkelneus schreef: di 08 okt 2019, 08:05 Een spikkel (natuurlijk :biggrin2: ) meisje van 8 jaar oud. Komt via een britse organisatie uit het zuiden van Spanje. Ik kan haar ophalen in Calais (is 4 uur rijden), de rest van hun honden gaat dan de tunnel in naar Dover en verder Engeland in. Ik maak aan het eind van de week wel een eigen topic voor haar.
Ooohh wat leuk!! :D
Heb je niet alvast een foto? :biggrin2:
Komt ze via Save a Spot?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3387343
Eef+doggies schreef: di 08 okt 2019, 10:01 Ooohh wat leuk!! :D
Heb je niet alvast een foto? :biggrin2:
Komt ze via Save a Spot?
Yes, save a Spanish Spot. Als je hen op FB volgt, kan je haar zien (lelijke foto) in een post van gister dat ze is overgedragen aan de transportmaatschappij. (en waar staat dat ze naar Finland gaat :D ;D maar dat klopt dus niet)
edit: ze hebben het aangepast, er staat nu wel the Netherlands
Door Eef+Stippels
#3387344
Ik ga kijken! :D

Wat een scheetje!! :smitten: :smitten:
Jij ook sterkte met wachten!
En met de rit :biggrin2:
Ik had me al afgevraagd of de honden naar NL kunnen overkomen, want zag niets op de website dat dat een optie zou zijn, maar het is dus een kwestie van naar Frankrijk rijden..
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3387640
Nou, de pup krijgt wel een flinke cultuurschok denk ik. Van het zonnige warme curaçao naar dit Nederlandse herfstweer ;D
Is ze inmiddels al lekker thuis?
Door Lonaa
#3387668
Jaaaaaaa we zijn thuis! Het duurde heeeel lang voor ze uit de bagage kwam :(
Buiten grote (groooooote) plas gedaan en de hele weg naar huis op schoot geslapen. Ze is echt heel lief, wil alleen maar dichtbij zijn en ze is klein!

Er is gegeten, gepoept, geplast, gespeeld. Nu wordt er weer geslapen. Doe ik zo ook. ;D
Door Lizzy
#3387671
Lonaa schreef: vr 11 okt 2019, 13:17 Jaaaaaaa we zijn thuis! Het duurde heeeel lang voor ze uit de bagage kwam :(
Buiten grote (groooooote) plas gedaan en de hele weg naar huis op schoot geslapen. Ze is echt heel lief, wil alleen maar dichtbij zijn en ze is klein!

Er is gegeten, gepoept, geplast, gespeeld. Nu wordt er weer geslapen. Doe ik zo ook. ;D
Ohh, gefeliciteerd met de komst van je puppy! Wat klinkt ze liefffffffff! Als je weer wakker bent doe je toch wel een fotootje he?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door