Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3396189
Lonaa schreef: zo 01 mar 2020, 09:58 Oh man, het is zo'n lekkere puber. :biggrin2:
Haar foef is nog verder geslonken. Gisteren was ik de hele dag weg maar vriend zei geen druppels gezien te hebben verder.
OK, naah, dat was dan wel de eerste loopsheid!
Ze is blij, eet, drinkt, speelt. Maar oh oh puber. :D

Ze mag bijv. niet naar boven (doet dat eigenlijk ook niet behalve als er echt wat is, dan komt ze tot halverwege)
Gisteren was er vuurwerk toen wij al in bed lagen. :-X Dat vindt ze eng, dus stiefelde ze de trap op. Ik eruit, Dora naar beneden brengen, Dora weer opgekruld op de bank, Lonaa terug naar bed.
Ik lag er nog niet IN of ik hoorde weer triptriptrip. Nou, ok. Misschien had ik iets langer beneden moeten blijven tot ze iets meer rust had. Dus Dora weer naar beneden brengen, bij gaan zitten, totdat diepe zucht en in slaap. Lonaa weer naar boven en jawel hoor, ik lag er amper in...

Dus terwijl ik opsta zeg ik al 'nee, ga naar beneden'. Tegen de tijd dat ik bij de trap was zag ik alleen nog een staartje om de hoek verdwijnen naar beneden. ;D ;D

Grenzen, ze zijn er om op te zoeken. :D
;D ;D ;D ;D

Oh heerlijk zo'n puber ;D . Echt genieten, dit ;D
Door Lonaa
#3396218
Ik ben benieuwd wat de schijnzwangerschap brengt. Haar tietjes lijken al iets meer aanwezig.

Barfplaats wordt gesponsord door