Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3389506
Lonaa schreef: do 14 nov 2019, 07:47 Ergens had ik die hoop ook. Dat ze eikelig was om dat 'meh' in dr bekkie.
Oh vast wel, alhoewel ik dat over het kleed zeiken wel apart vindt. Maar goed, Duc zeek ook over zijn mand terwijl hij toen toch al iets ouder was. En geeneens meer hoefde te wisselen.
Ik heb ooit een puppert gehad, toen die aan het wisselen was kon je niet de tuin in zonder een bezemsteel in de hand te nemen. Binnen was er niets aan de hand, maar zodra je naar buiten liep werd je aangevallen. Alleen als je een bezemsteel voor je uit hield was je veilig, dan hapte hij daarin :biggrin2:
Door Lonaa
#3389507
Ik hoop dat straks de fascinatie voor wortels en modder (eten) iets minder wordt.

Dat kleed zeiken, mja. Het is haar kleed, ze ligt er ook op. Ooit een keer een oepssje op gehad, en sindsdien is dat de 'oeps'plek ofzo.

Oh en dr tuig kwam vandaag! Blauw is echt haar kleur.
Door Lonaa
#3389517
De hoektand is wel hardnekkig, want hij zit er nog steeds. ::)

En ook wel gek, een naakte hond in huis. Zo zonder halsband. Sally had altijd een halsband om, ook in huis. Dit is de eerste keer dat ik hond met tuig heb. Had gisteren bij het kleine rondje het idee dat ze minder de neiging heeft er 'in te hangen' dan met haar halsband. Eens kijken of dat zo blijft. :P
Gebruikersavatar
Door sam28
#3389549
wat een prachtbeestje! :D

Fijn dat het goedkomt met de tandjes en dr tuig zit gaaf ook!
En een naakte hond knuffelt veel lekkerder dan als er een tuig in de weg zit. ;D
Door Eef+Stippels
#3389562
Ik vond het juist heel erg wennen, een hond in huis MET halsband ;D
Ze zijn hier binnen altijd naakt, maar Bella moest in het begin een halsband met penning om, ook binnen, omdat ze zo schichtig was en ik was als de dood dat ze ergens tussenuit zou schieten en buiten zou geraken.
En een bange hond vangen zonder halsband of tuig om is helemaal niet te doen.

Wat Sam al zegt, het knuffelt veel beter zonder halsband/tuig :biggrin2:
Door Lonaa
#3389572
sam28 schreef: za 16 nov 2019, 09:55 wat een prachtbeestje! :D

Fijn dat het goedkomt met de tandjes en dr tuig zit gaaf ook!
En een naakte hond knuffelt veel lekkerder dan als er een tuig in de weg zit. ;D
Tuig aait inderaad heel naar, halsband was ik wel aangewend.

Die laatste hoektand is wel heeeeeeeel hardnekkig. >:(
Door Lonaa
#3389575
Eef+Stippels schreef: za 16 nov 2019, 12:09 Ik vond het juist heel erg wennen, een hond in huis MET halsband ;D
Ze zijn hier binnen altijd naakt, maar Bella moest in het begin een halsband met penning om, ook binnen, omdat ze zo schichtig was en ik was als de dood dat ze ergens tussenuit zou schieten en buiten zou geraken.
En een bange hond vangen zonder halsband of tuig om is helemaal niet te doen.

Wat Sam al zegt, het knuffelt veel beter zonder halsband/tuig :biggrin2:
Halsband om in huis is ook heel handig voor als ze weg willen stuiven achter een kat aan. Ik heb al wel 1 of 2 keer misgegrepen nu. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3389576
Lonaa schreef: za 16 nov 2019, 18:23 Halsband om in huis is ook heel handig voor als ze weg willen stuiven achter een kat aan. Ik heb al wel 1 of 2 keer misgegrepen nu. :biggrin2:
Met een tuigje heb je wel meer kans dat je raak grijpt. :biggrin2:
Door Siberienne
#3389581
Lonaa schreef: za 16 nov 2019, 18:23 Halsband om in huis is ook heel handig voor als ze weg willen stuiven achter een kat aan. Ik heb al wel 1 of 2 keer misgegrepen nu. :biggrin2:
Daarom hebben jut en jul eigenlijk altijd een halsband om hier...
Door Lonaa
#3389647
Morgen en vrijdag komt de barf. Lading voor 2 maand. Voorlopig laat ik d'r op 450 gram (zo'n 4,5 %lichaamsgewicht) dat krijgt ze nu op KVV ook.

Maar...3x per dag voeren, ruk is dat hey. Wanneer zijn jullie over gegaan op 2 keer per dag voeren? Of zelfs 1 keer?
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3389648
Lonaa schreef:Morgen en vrijdag komt de barf. Lading voor 2 maand. Voorlopig laat ik d'r op 450 gram (zo'n 4,5 %lichaamsgewicht) dat krijgt ze nu op KVV ook.

Maar...3x per dag voeren, ruk is dat hey. Wanneer zijn jullie over gegaan op 2 keer per dag voeren? Of zelfs 1 keer?
Volgens mij zo snel mogelijk.... 2x was wel te doen, 1x vlees/orgaan en 1x bot... Hoe oud is ze nu?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door