Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3389326
Lonaa schreef: ma 11 nov 2019, 17:11 Trouwens, zijn jullie viervoeters ook NIET TE GENIETEN vandaag? Holy hell. :-X
Last van de wind of kou? Niets te merken hier :cool:
Door Lonaa
#3389333
pike schreef: ma 11 nov 2019, 18:05 Last van de wind of kou? Niets te merken hier :cool:
Ja, geen idee. Meer eikelig gedrag dan anders. Alles oppakken op straat, overal in happen, constant katten opjagen, blaffen, doen alsof ze naar buiten moet, naar buiten gaan, gat graven, naar binnen gaan, over het kleed zeiken, achter de kat aanzitten.

Gewoon, eikelig. :P ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3389337
Lonaa schreef: ma 11 nov 2019, 19:48 Ja, geen idee. Meer eikelig gedrag dan anders. Alles oppakken op straat, overal in happen, constant katten opjagen, blaffen, doen alsof ze naar buiten moet, naar buiten gaan, gat graven, naar binnen gaan, over het kleed zeiken, achter de kat aanzitten.

Gewoon, eikelig. :P ::)
:-X
Klinkt meer als een gestoorde puber ::)
Door Robian
#3389340
Lonaa schreef: ma 11 nov 2019, 17:03 Ligt eraan waar je woont hoor, deze mevrouw zat in het Dierenziekenhuis Oldenzaal. :Y Maar er zijn meer tandenmevrouwen in Nederland :)
Gevonden... dank je wel
Door Eef+Stippels
#3389410
Lonaa schreef: di 12 nov 2019, 07:39 Neeeeeeeee maar jongens! Het is nog een PUPPY >:(
;D ;D ;D

Bella was gisteren ook behoorlijk wild buiten, volgens mij kwam het door de wind en alle lekkere geuren die er daarmee voorbij komen :D
Dus hou het gewoon op de wind, ze kan nog lang geen puber zijn :P
Door Lonaa
#3389416
Ja, precies!

Overigens, de vriezer begint eng leeg te raken wb KVV, de DA zei iets over tandsteen in mijn kat voor het eerst dus uh... Dora heeft net d'r eerste BARFhap op. Kippennekken en gemalen pens :D
Ik moest even vasthouden (want veelvraat) maar ze heeft best heel netjes gekauwd :biggrin2: ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door