Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#3387761
Lizzy schreef: za 12 okt 2019, 07:42 Ze klinkt helemaal te gek! En perfect van formaat ook!
Ik had je uitgelachen als je me ooit gezegd had dat ik een kleine hond zou hebben. ;D
Door Eef+Stippels
#3387769
Lonaa schreef: za 12 okt 2019, 07:45 Ik had je uitgelachen als je me ooit gezegd had dat ik een kleine hond zou hebben. ;D
Zo herkenbaar ;D ;D

Fijn dat het goed gaat! :)
Door Lonaa
#3387821
Hoppaaaa. Eerste KVV erin. Ze kreeg Orijen en dat had ik ook gekocht voor de eerste dagen, maar het ging er niet met zo veel overtuiging in. De KVV daarentegen.... ;D

Wandelingentje gemaakt, superspannend, wel leuk. En ze plast en poept nog steeds netjes buiten in de tuin.

Poes1 laat ze met rust want poes1 rent niet door het huis en mauwt niet. Poes2 daarentegen...daar wil ze heeeeel graag mee spelenn.
Door Lonaa
#3387882
Woah! Omdat bench = miepen heeft ze vannacht gewoon op de bank geslapen. Ik heb d'r niet gehoord, er is niks stuk en geen ongelukjes binnen!

Zo een knap kind!
Door Siberienne
#3387883
Lonaa schreef: ma 14 okt 2019, 08:10 Woah! Omdat bench = miepen heeft ze vannacht gewoon op de bank geslapen. Ik heb d'r niet gehoord, er is niks stuk en geen ongelukjes binnen!

Zo een knap kind!
Oh da's wel heel fijn zeg! Ja sommige honden vinden benches nou eenmaal helemaal niks... ;)
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3387885
Wat een leukerd is ze!! Veel geluk met haar!
Siberienne schreef: ma 14 okt 2019, 08:21 Oh da's wel heel fijn zeg! Ja sommige honden vinden benches nou eenmaal helemaal niks... ;)
Ik heb hier dezelfde ervaring, Atz vond de bench verschrikkelijk, ondanks trainen en “leuk maken”. Vanaf het moment dat hij (ipv in de bench) in de kamer achter een hekje zat ‘s nachts, hebben we hem niet meer gehoord.
Door Lonaa
#3387886
ze hadden me verteld dat ze bij de foster in de bench sliep, 's nachts. En dat dat heel goed ging.

Ik kon me wel zo voorstellen dat na 8 uur in een ruim en 4 uur bij de bagage ze opgesloten even niet zo leuk vond, dacht dat het daar aan lag. maar zo gaat het dus heel goed. Das mooi, want ik vind zo een bench maar een lelijk ding in de woonkamer. ;D
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3387921
Lonaa schreef:ze hadden me verteld dat ze bij de foster in de bench sliep, 's nachts. En dat dat heel goed ging.

Ik kon me wel zo voorstellen dat na 8 uur in een ruim en 4 uur bij de bagage ze opgesloten even niet zo leuk vond, dacht dat het daar aan lag. maar zo gaat het dus heel goed. Das mooi, want ik vind zo een bench maar een lelijk ding in de woonkamer. ;D
Appie wist ook niet beter dan dat ie de bench in moest als we weggingen of naar bed gingen... ging altijd goed.... tot ie een jaar was... en toen vond ie het niets meer; we kregen em er echt niet meer in.... dus geprobeerd om em niet in de bench te doen (wel laten staan)... nog nooit iets gesloopt of wat dan ook... was ook blij dat we dat ding weg konden doen ;) .....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door