Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3387707
Wat is ze leuk!
En ze lijkt helemaal niet klein op de foto... :???: Of tis afhankelijk van wat je klein noemt....
Hoe dan ook ze is prachtig. En ziet er ondeugend uit. :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3387727
Oooooooooooowwww! Die oren zijn echt om op te vreten! En die blik in d'r oogjes mag er ook zijn! Fijn dat ze goed is gearriveerd. Heel veel mooie jaren met elkaar gewenst!
Door Lonaa
#3387757
pearlsofpassion schreef: vr 11 okt 2019, 16:50 Wat is ze leuk!
En ze lijkt helemaal niet klein op de foto... :???: Of tis afhankelijk van wat je klein noemt....
Hoe dan ook ze is prachtig. En ziet er ondeugend uit. :biggrin2:
Het vertekend echt ENORM. Ze is formaat van een flinke kater. ;D Ik vind dat wel klein. :P Benieuwd of ze nog groeit, hoeft niet trouwens, vind het sinds ze er is ook wel handig, zo'n kleine hond. :cool:
Door Lonaa
#3387758
Ze doet het ZO goed, trouwens. Braaf buiten d'r behoeftes doen (ok, we hadden 1 ongelukje, op de bank. Note to self: oppakken en dan op de grond zetten maakt niet dat ze ophoudt, maakt wel dat het overal heen sproeit. ::) )

De metalen waterbak is supereng, plastic bakje niet. Spelen is prachtig, spelen kan overigens met alles. Niet met poes en poes. En dat is lastig. Poes en poes zijn namelijk wel SUPERGAAF en intressant.

Ik had wel wat zorgen om Abby, ons autistenpoesje, maar zelfs zij doet het goed. Met een beetje hulp zat ze gisteren binnen een paar uur in de woonkamer. Ze heeft zelfs even aan Dora gesnuffeld gisteren want die lag in diepe diepe slaap op de bank. En vanochtend hebben ze zelfs, onder begeleiding, aan elkaar gesnuft. Rustig en beschaafd. Zonder paniek en wegrennen.

Ze heeft ook braaf in de bench geslapen. 5 minuten gemord erover maar dat was het.

Oh, en als ze d'r zin niet krijgt gaat ze voor me zitten en ook morren. ;D

Het is echt een prachtig puppenkind. Nieuwsgierig, open en enthousiast.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door