Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384854
Ik ben het ook helemaal met je eens! Inmiddels zijn de kinderen allang het huis uit maar toen ze klein waren heb ik, als ik weer eens moeders hoorde verzuchten hoe blij ze waren dat de scholen weer begonnen, vaker gedacht: Waarom neem je dan kinderen? Ik verbaasde mij daar heel erg over en vond het altijd juist heerlijk als ze thuis waren! Geen vaste planning meer en lekker samen met de kids genieten van de vrijheid!
Overigens heb ik vanaf dat de jongste een paar maanden oud was gewerkt. Wel altijd 's-avonds als mijn man thuis was en in de weekenden. Later toen ze wat groter waren en naar de lagere school gingen, eerst een paar jaar ook tijdens schooluren en daarna van huis uit fulltime (zzp).
#3384856
Ik moet ook eerlijk zeggen, dat het regelmatig tot een woordenwisseling heeft geleid met buren, omdat zij vonden dat ik heel wat misliep, vooral het sociale leven..... Ik heb daar nog nooit een probleem mee gehad, en nog steeds niet..... Het enige dat ik heb gemist, zijn de roddels en de zogenaamde nieuwtjes zoals die en die zijn uit elkaar, die heeft er een hond bij etc.... nou, sorry hoor, maar dat mis ik eigenlijk helemaal niet....
Ook in het weekend, op bepaalde dingen na, zoals voetbalwedstrijd, boodschappen doen, genieten we van het samen zijn en zeker met slecht weer, is het met zn allen bank-hangen, fimpje aan :D ;D ....

Barfplaats wordt gesponsord door