Deodorant Lekker in een Potje:

En dan ook echt de pepermunt & rozemarijnvariant. Werkt serieus beter dan de Sanexen, Doves en Rexonas. Omdat ik 'm wel droog en moeilijk opsmeerbaar vind, doe ik zelf eerst een klein beetje aloë gel onder m'n oksels (of de natuur deo van Alverde maar die is nu even op). Dan een dotje "lekker uit een potje" erop, lekker fris, die met pepermunt en serieus: ik ben de hele dag fris! En dat terwijl ik heul snel onder m'n oksels ruik. Je blijft wel zweten (stopt de zweetproductie dus niet want er zit geen zooi in) maar het zweet blijft geurloos. Bij de AH regelmatig 1 + 1 gratis en dan laai ik altijd even lekker in

En deze tandpasta: Aloe Dent Tandpasta Sensitive:

Ik heb eigenlijk mijn hele leven ontzettend gevoelige tanden gehad. Sinds ik deze tandpasta gebruik (zonder fluoride) is het weg. Over. Zelfs tandsteen weg halen doet minder pijn. En ik gebruik 'm nu zo'n jaar of twee. Krijg van mijn moeder regelmatig complimenten dat ik van die mooie witte tanden heb. Mijn gebit is ook echt schoon, na het poetsen. En toen ik laatst bij de tandarts was voor controle zei hij letterlijk "wat een schitterende gebit heb je toch". Nou heb ik helemaal geen mooi gebit in de zin van mooie tanden want m'n voortanden zijn te groot, mijn ondertanden staan schots en scheef maar mijn gebit is mooi wit en schoon.
Wie volgt?