Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Chouka
#3384453
Ik ook een blender en een programma met gezonde smoothies.

Voedseldrogers ben ik via FB tegen gekomen.
Hier heb ik leren Barfen.

en ik vraag me af hoeveel keren ik 'oh ja, dat ook' ga zeggen aks jullie schrijven wat jullie van hier hebben.

Mijn robot heb ik ook via hier denk ik.
Door Lizzy
#3384458
Ik denk dat ik de allereerste in NL was die zelf vlees ben gaan drogen voor honden. Dus bij deze mijn excuses dames en heren :biggrin2:

Ik heb zelf de Magic Mop ook al eeuwen en ik geloof niet dat ik dat van Barfplaats heb :g:

Wel de Vitamix! Omdat ik voor de groentenmix niet meer de Champion Juicer kan gebruiken (vanwege schouder).
Door Siberienne
#3384461
Lizzy schreef: do 22 aug 2019, 08:03 Ik denk dat ik de allereerste in NL was die zelf vlees ben gaan drogen voor honden. Dus bij deze mijn excuses dames en heren :biggrin2:

Ik heb zelf de Magic Mop ook al eeuwen en ik geloof niet dat ik dat van Barfplaats heb :g:

Wel de Vitamix! Omdat ik voor de groentenmix niet meer de Champion Juicer kan gebruiken (vanwege schouder).
En de barefoot schoenen dan? ;)
Door Lizzy
#3384463
Oh ja!! Jeetje, ik vergeet mijn barefootshoes!!! Volgens mij met grote dank aan het topic van jou he Doranto?! Ik ben nog steeds elke dag blij dat ik die stap heb gezet :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Gebruikersavatar
Door doranto
#3384464
Lizzy schreef: do 22 aug 2019, 08:46 Oh ja!! Jeetje, ik vergeet mijn barefootshoes!!! Volgens mij met grote dank aan het topic van jou he Doranto?! Ik ben nog steeds elke dag blij dat ik die stap heb gezet :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Blij om ook eens een steentje bij te kunnen dragen ;) :-*
Door Siberienne
#3384472
Pit&Pit, wat een heerlijk adres voor noten en kruiden
Een best gezonde hond nu (Spot) dankzij o.a. supplementen en goed voor voor hem (Darf brokken kwam ik hier nota bene tegen ;D ;D ;D )
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3384473
Oh ja, Pit&pit heb ik ook van hier. Ookal had m'n zus het me ook wel al eens aangeraden hoor. Weet niet precies wie eerst was.

En groene smoothies, ontgiften en het boek 'hungry for a change'.
In het algemeen wel wat zaken voor een gezondere en bewustere levensstijl.

Via Koekje ook wat tips ivm natuurlijke omgang met je kind. Borstvoeding, samen slapen met de baby, draagdoeken, natuurlijke manier van opvoeden enz...
Gebruikersavatar
Door doranto
#3384479
MillyMol schreef: do 22 aug 2019, 13:34 Zo, dat komt dichter bij de werkelijkheid. ;)
Lief van je :-* , maar vergeleken met wat ik hier allemaal hoor en leer, valt dat toch echt in het niet hoor!
Door frodo quin
#3384482
Qua materiële spullen heb ik niets door BP. Ik ben denk ik niet zo vatbaar op dat vlak. Echt dingen die ik anders ben gaan doen ook niet bij mijn weten. Wel kennis, tips... of interessante gedachten en er zijn ook wel een paar recepten die ik van hier heb.
Door El_Kato
#3384484
Hahahahaha veel oooh ja dat heb ik ook van hier bij het lezen van de reacties ;D

Haarzeep bv maar dan wel die (achterlijk dure) van Lush. Andere merken geprobeerd maar dat was hem dan niet, haar werd niet schoon en ik werd erg ongelukkig van het voor mijn gevoel met een fris gewassen hoofd de deur uitlopen en op je werk er achter komen dat aan de achterkant (altijd aan de achterkant >:( ) een vieze vette pluk zat en de rest ook opgedroogd was alsof het al maanden geen zeep had gezien :-X
Door Lizzy
#3384491
El_Kato schreef: do 22 aug 2019, 16:28 Hahahahaha veel oooh ja dat heb ik ook van hier bij het lezen van de reacties ;D

Haarzeep bv maar dan wel die (achterlijk dure) van Lush. Andere merken geprobeerd maar dat was hem dan niet, haar werd niet schoon en ik werd erg ongelukkig van het voor mijn gevoel met een fris gewassen hoofd de deur uitlopen en op je werk er achter komen dat aan de achterkant (altijd aan de achterkant >:( ) een vieze vette pluk zat en de rest ook opgedroogd was alsof het al maanden geen zeep had gezien :-X
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Dat van die haarzeep is zoooooo herkenbaar :-X . Gek he, dat precies de achterkant van je haar zo vet blijft (en de rest eruit ziet als stro)?!?!?!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door