Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384429
Chouka schreef: wo 21 aug 2019, 10:35 Dat is fijn nieuws.
Heb jij een manier om dat te stapelen of is dat enkel de hoeveelheid dat op de plaat kan?
ik gebruik de glazen schaal leg daar keukenpapier op en daar op wat ik wil drogen
na 10 minuten een droog papier erop de tron uit- afdrogen en dan weer 10 minuten
herhalen tot het goed is
de ene keer wat langer ,ligt eraan wat het is
Door Paulus5
#3384489
Bedankt voor de info over de runderlippen!
Chouka schreef: di 20 aug 2019, 21:55 Een kadertje maken in hout en rondom vliegengaas rond doen. Dat kan je dan buiten in de zon te drogen zetten.

Ik denk echt niet dat dat veel verbruikt. Ook al duurt dat lang.

Kijk eens naar de prijzen als je dat wil kopen. En bedenk dan dat er geen kleur- bewaar- en smaakmiddelen in zitten als jij het doet. Zoveel gezonder.
Dat is wel waar! En ik doe het ook om die reden nog steeds. Mijn droger staat 90% van de tijd ook aan hier hoor. Maar dan droog ik vooral korte dingen. Ze verbruiken hier nogal redelijk veel. En als ik iets zou moeten 4 dagen draaien, kom ik gewoon niet toe met snacks en trainingssnoepjes
Maar ik doe het vooral om geen bewaarmiddelen te hebben. Als je ziet dat gedroogde kipfilet in de winkel soms maanden goed blijven terwijl die nog half nat is :???:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door