Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3384019
Basic is weer naar huis, Aiden is gisteren gearriveerd. Dus vanmorgen met zusjelief naar het bos. Het is weer
"me and my big bro" en "me and my little sis". Wat een verschil in grootte he?!
verkleind1.jpg
verkleind1.jpg (161.39 KiB) 1837 keer bekeken

En kwijlen doet ie ook heel makkelijk. Maak niet uit eigenlijk wat ik zit te eten, kraan gaat open :biggrin2:
Kwijl1.jpg
Kwijl1.jpg (1.25 MiB) 1837 keer bekeken

Man man, wat een heerlijke hond :smitten: . Mag je wel zeggen toch, ook al hebbie 'm zelf gefokt?
Door Lizzy
#3384058
Oh gelukkig :biggrin2: . Ik vond het zelf een beetje stom staan :biggrin2: . Maar het zijn echt twee hele leuke mannen. Ze zijn echt verschillend van elkaar, maar allebei super leuk en lief op hun eigen manier. Ik houd echt van ze, alsof het mijn eigen honden zijn.
Gebruikersavatar
Door kiara
#3384062
Super leuk dat ze nog bij jou komen, herkennen ze elkaar ook nog?
En ik dacht dat mijn Sintje kon kwijlen maar deze mooie jongen kan er ook wat van ;D
Erg leuk hoor zo samen
Door Lizzy
#3384069
kiara schreef: vr 16 aug 2019, 09:37 Super leuk dat ze nog bij jou komen, herkennen ze elkaar ook nog?
En ik dacht dat mijn Sintje kon kwijlen maar deze mooie jongen kan er ook wat van ;D
Erg leuk hoor zo samen
Nee, de honden herkennen elkaar niet. Tenminste, ik denk van niet. Aiden herkennen ze wel want die is regelmatiger hier. Maar die herkennen ze dan gewoon als "oh, da's Aiden" niet als "oh, daar is mijn bro". Dat maak ik er van, lekker antropomorf :biggrin2:

Het duurt altijd toch wel een dag of 2 a 3 voordat ze helemaal weer weten hoe het ook alweer werkt hoor. Nu denkt Aiden (was de vorige keer ook ) "wat doet ze gek!" maar morgen of overmorgen vliegt hij met haar mee.

Door Eef+Stippels
#3384129
Lizzy schreef: vr 16 aug 2019, 11:02 Nee, de honden herkennen elkaar niet. Tenminste, ik denk van niet. Aiden herkennen ze wel want die is regelmatiger hier. Maar die herkennen ze dan gewoon als "oh, da's Aiden" niet als "oh, daar is mijn bro". Dat maak ik er van, lekker antropomorf :biggrin2:

Het duurt altijd toch wel een dag of 2 a 3 voordat ze helemaal weer weten hoe het ook alweer werkt hoor. Nu denkt Aiden (was de vorige keer ook ) "wat doet ze gek!" maar morgen of overmorgen vliegt hij met haar mee.

Aaaahhh wat een heerlijk blij ren ei is ze toch :D :D :smitten:

Xindy is precies zoals Aiden :biggrin2:
Door Lizzy
#3384132
Eef+doggies schreef: vr 16 aug 2019, 20:56 Aaaahhh wat een heerlijk blij ren ei is ze toch :D :D :smitten:

Xindy is precies zoals Aiden :biggrin2:
Ja, maar je moet hem over een dag of wat zien, als hij het snapt :biggrin2: . Dan is het beuken geblazen hoor :biggrin2:
Door irmaa
#3384327
Lizzy schreef: vr 16 aug 2019, 08:33 Oh gelukkig :biggrin2: . Ik vond het zelf een beetje stom staan :biggrin2: . Maar het zijn echt twee hele leuke mannen. Ze zijn echt verschillend van elkaar, maar allebei super leuk en lief op hun eigen manier. Ik houd echt van ze, alsof het mijn eigen honden zijn.
Heerlijk he!!! Dat had ik ook met al mijn pups, zag sommigen regelmatig en anderen af en toe, maar met allen had ik het gevoel: mijn hond... Ze waren zo herkenbaar en even dierbaar als mijn eigen honden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door