Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387187
Ina schreef: ma 07 okt 2019, 09:26 Dit is Misty....ons GordonSetter-meisje :D

Het blonde geval hieronder is Aysa..... het Galgo-draakje ;D
Super leuk! Hoi Misty en Aysa!
Gebruikersavatar
Door pike
#3387194
Angelique schreef: zo 06 okt 2019, 18:23 Ik gebruik niks. Ik upload rechtstreeks uit mijn eigen bieb op pc, pad of foon.
Maar dat doe je dan via het forum "bijlage uploaden" toch? Zo zet ik ze er altijd op tenminste, rechtstreeks uit eigen bieb. Gewoon het makkelijkst vind ik.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3387206
pike schreef: ma 07 okt 2019, 11:43 Maar dat doe je dan via het forum "bijlage uploaden" toch? Zo zet ik ze er altijd op tenminste, rechtstreeks uit eigen bieb. Gewoon het makkelijkst vind ik.

Ja, al jaren.
Door zurca
#3387208
pike schreef: zo 06 okt 2019, 16:59 Waarom kan je niet gewoon de mogelijkheid gebruiken die het forum biedt ("bijlage uploaden")? Dat gebruik ik namelijk altijd als ik een foto wil plaatsen. Ook vanaf de telefoon. Ik zal wel weer iets missen :???: :-[
Dat doe ik ook maar dat werkt niet voor een foto in je onderschrift. Wel kan je je avatar op die manier wijzigen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3387209
zurca schreef: ma 07 okt 2019, 12:55 Dat doe ik ook maar dat werkt niet voor een foto in je onderschrift. Wel kan je je avatar op die manier wijzigen.
Onderschrift...ja oke, dat is idd zo, dat werkt niet met bjilage uploaden. Misschien dat Jef dat kan veranderen dat dat net zo gaat als bij de avaters.
Door zurca
#3387225
Angelique schreef: ma 07 okt 2019, 12:59 Onderschrift...ja oke, dat is idd zo, dat werkt niet met bjilage uploaden. Misschien dat Jef dat kan veranderen dat dat net zo gaat als bij de avaters.
Dat zou echt heel handig zijn als Jef dat kan aanpassen... :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door