Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3382720
Ik wist het, ik wist het, wat ontzettend leuk! Alle geluk van de wereld wensen wij jullie. :groupwave2: :flowers: :daisy: :circle: :-* :-* :-*

En natuurlijk blijven we niet achter:
1564600664069.jpg
1564600664069.jpg (318.99 KiB) 1575 keer bekeken
Ik zou bijna peper en zoutstellen gaan verzamelen.... ;D
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3382725
Wat ontzettend leuk! Van harte gefeliciteerd!!! :-*

Ook namens meneer S, en vooral namens onze meiden dit kadootje: :biggrin2:
ECB843F8-BCA1-4228-A4B4-F3615C352E74.jpeg
ECB843F8-BCA1-4228-A4B4-F3615C352E74.jpeg (252.85 KiB) 1560 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3382728
Bedankt voor de ontzettend lieve en leuke berichten allemaal! Ik gok dat onze keuken al aardig vol raakt met al die mooie peper en zout stellen. Afbeelding

We hebben gisteren een prachtige en onvergetelijke dag gehad, het was meer dan waar we op durfden te hopen.
Een heerlijke ontspannen en losse dag, een trouwambtenaar die een geweldig leuke en losse ceremonie had voorbereid, meneer Angel die als volledige verrassing halverwege de ceremonie ineens het nummer welcome to my world ging zingen met gitaar begeleiding van de trouwambtenaar. Een heerlijk knus gezelschap met onze naasten, een prachtige taart met daarop een bruidspaar en poedel en laat ik vooral Ellen met haar zoon niet vergeten die de dag hebben vastgelegd op foto en ook samen met ons hebben meegevierd. De eerste foto's hebben we ontvangen, verder wachten wij geduldig af.

En dan Charlie die onze ringendrager was en die natuurlijk op de verdere foto's niet mocht ontbreken, wat ben ik ook trots op mijn ventje.

Een heerlijk buffet en toetjesbuffet en dan nog even met de groep naborrelen.

Wij zijn dankbaar voor deze prachtige dag!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door