Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3382761
Echt he, ik krijg ze niet meer op normale kleur :o ::) . Ze rennen nu van vieze sloot naar vieze sloot. Ondertussen weet ie waar ze zijn dus je ziet hem vooruit sprinten en plens, daar gaat ie weer, met Toet in z'n kielzog ::) :biggrin2:
#3382775
Lizzy schreef:Echt he, ik krijg ze niet meer op normale kleur :o ::) . Ze rennen nu van vieze sloot naar vieze sloot. Ondertussen weet ie waar ze zijn dus je ziet hem vooruit sprinten en plens, daar gaat ie weer, met Toet in z'n kielzog ::) :biggrin2:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
#3382785
Lizzy schreef:Echt he, ik krijg ze niet meer op normale kleur :o ::) . Ze rennen nu van vieze sloot naar vieze sloot. Ondertussen weet ie waar ze zijn dus je ziet hem vooruit sprinten en plens, daar gaat ie weer, met Toet in z'n kielzog ::) :biggrin2:
;D ;D ;D

Heerlijk als ze elkaar meeslepen in ondeugendheid :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3382791
Ach, je kan het ook positief bekijken:
Pike ging graag de prutsloot in, lekker een kikkerbadje nemen. En als hij er uit dan baggerzwart uitkwam ging hij lekker liggen rollen in de zwarte grond op de oever. Dan had je dus een gepaneerde Pike. En dan vervolgden we onze weg en kwamen we langs rul zand en dan ging hij daar ook nog eens heerlijk in liggen rollen. Het summum van genot :biggrin2: En dan was hij dus dubbel gepaneerd ;D ;D
Bij thuiskomst ging ik door de poort de tuin in en dan mocht hij bij het putje plaatsnemen en ging de slang erop :biggrin2:
Die andere twee moest ik doorgaans ook schoonspuiten, maar alleen van de slootbagger. Die speelden gelukkig niet voor kroket :cool:
Door Lizzy
#3382841
Moet wel weer wennen hoor, aan een ongecastreerde reu :biggrin2: . "Basic kom". "Ja, zo, ik ruik hier een heel fijn plasje". En een keer of 20 per dag al mijn meisjes checken of ze nog wel hetzelfde ruiken van achteren :biggrin2: . Maar voor de rest is ie heel lief. En makkelijk in de omgang. Hij is heel goed met andere honden, groot en klein, reu of teef : boeit allemaal niks, hij vindt ze allemaal even leuk. Hij loopt nog steeds verder bij me vandaan als dat ik gewend ben met mijn eigen honden, maar ik zie wel dat hij continue omkijkt om te kijken of ik er nog wel ben en komt ook alsmaar terug rennen. En hij heeft een energie :o ! Ik denk dat hij de afstand die ik loop wel 4 keer rent. In keiharde draf of gallop!

Al met al gaat het hartstikke goed en geniet ik erg van hem :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door