Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3382544
Lizzy schreef:
Fritzi's nagels platvoet:
IMG_20190730_150619[1].jpg

Oh, wat een schattig voetje!
Daar hoort eigenlijk wel een (barbie)roze lakje op. En dan in het weekend glitters of van die kleine stickertjes.
Door tt-tjes
#3382623
Nee kon ik idd ook niet. Ik knip ook de nagels van de jongens, maar niet met zo'n nageltang. Die van mij is niet zo scherp dat het door de nagel glijd en ik er een flinter van af kan halen.
Bovendien zijn de nagels zwart dus ik durf niet zo ver te knippen. Maar de nagels zouden wel korter mogen.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3382662
Cathelijn schreef:Dit kan ik niet openen, is er nog een andere manier om dit stuk te lezen?
Daar was ik al bang voor.
Op m’n telefoon krijg ik het niet voor elkaar om de tekst hier op een andere manier te krijgen.
Je zit niet op Facebook?
Door tt-tjes
#3382671
MarijeEnBoomer schreef:Daar was ik al bang voor.
Op m’n telefoon krijg ik het niet voor elkaar om de tekst hier op een andere manier te krijgen.
Je zit niet op Facebook?
Ik zit wel op facebook maar kan het ook niet openen.
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3382716
Jullie maken mijn dag weer goed! :D
Ik kan dus eindelijk uit de kast komen met mijn nagelknip-obsessie, want ik ben niet alleen! ;D ;D

Vito & Harry slapen gewoon door wanneer ik hun nagels knip. Die draaien hooguit wat met hun ogen; heb je haar weer met dr schaar! ::)
Jolie moet er nog aan wennen, maar dat komt wel goed.

Wanneer ik naar mijn ma of zusje ga, neem ik altijd mijn schaartje mee. Je weet maar nooit of 1 van hun honden te lange nagels hebben :biggrin2:
Door zurca
#3382755
Ik zie nogal uiteenlopende prijzen van die nagelschaartjes...van 7 euro tot 37 euro :-\
Is er iets waarop ik moet letten om te zien of het een echte is of misschien een neppert?
#3382762
MarijeEnBoomer schreef:EC564D12-8995-4301-BC24-916BD02C9E06.jpeg
Deze heb ik laatst gemaakt tijdens het knippen ;D
Pfff als ik Pummeke toch ooit eens zo zennn heb tijdens knippen, ben ik een gelukkig mens :-\
Ik haal een hoop tips af van de fbpagina, dus ik ben al een beetje gelukkig :P Pum vindt me vooral irritant nu; ik zit steeds naar die nagels te kijken ::)
#3382765
zurca schreef:Ik zie nogal uiteenlopende prijzen van die nagelschaartjes...van 7 euro tot 37 euro :-\
Is er iets waarop ik moet letten om te zien of het een echte is of misschien een neppert?
Ik heb volgens mij de laatste keer iets van £7,- betaald op de crufts. Juist zo ideaal dat zo’b goed schaartje helemaal niet duur is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door