Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cathy
#3385692
Lizzy schreef: di 10 sep 2019, 08:34 Oh fijn om te lezen dat ie bevalt! Bedoel je met de beveiliging dat lipje? Hahaha, die heb ik nog nooit gebruikt in m'n leven :biggrin2: . Heb ik nog nooit de zin van gezien maar dat komt misschien omdat ik niet snap hoe het werkt :biggrin2:
Ja dat is idd dat lipje , op die manier knip ik op zeker :biggrin2: heb een bc teef waar erg veel geluid uit komt ( ze bijt niet meer ) daarom ben ik zo voorzichtig :)
Door Lizzy
#3385698
Ja, maar ik knip dus mini flintertjes van de nagel af dus ik gebruik die stop/beveiliging niet. Voor mij (ik heb het even uitgeprobeerd) is tot aan de beveiliging echt een enorrrrrrrrrrrrrm stuk nagel!
Door Cathy
#3385702
Lizzy schreef: di 10 sep 2019, 11:20 Ja, maar ik knip dus mini flintertjes van de nagel af dus ik gebruik die stop/beveiliging niet. Voor mij (ik heb het even uitgeprobeerd) is tot aan de beveiliging echt een enorrrrrrrrrrrrrm stuk nagel!
Misschien komt het door Tess haar te lange nagels dat ik het wel mee vind vallen , zal eens opletten als ik weer knip .
#3419942
Hoooooooi
Mn nagel alarm ging af :D
Ik heb m’n laatste schaartjes via Amazon.com gekocht.
De winkel waar ik ze in de UK koop krijgt ze al een tijd niet geleverd uit de USA.
Zorg dat je onder de 22 euro blijft qua goederen ( verzendkosten tellen niet mee) ivm invoer uit de USA.
Gebruikersavatar
Door pike
#3419946
MarijeEnBoomer schreef: zo 14 feb 2021, 15:58 Hoooooooi
Mn nagel alarm ging af :D
Ik heb m’n laatste schaartjes via Amazon.com gekocht.
De winkel waar ik ze in de UK koop krijgt ze al een tijd niet geleverd uit de USA.
Zorg dat je onder de 22 euro blijft qua goederen ( verzendkosten tellen niet mee) ivm invoer uit de USA.
;D ;D ;D

Ga zoeken bij Amazon.
Door Lizzy
#3419948
MarijeEnBoomer schreef: zo 14 feb 2021, 15:58 Hoooooooi
Mn nagel alarm ging af :D
Ik heb m’n laatste schaartjes via Amazon.com gekocht.
De winkel waar ik ze in de UK koop krijgt ze al een tijd niet geleverd uit de USA.
Zorg dat je onder de 22 euro blijft qua goederen ( verzendkosten tellen niet mee) ivm invoer uit de USA.
:2funny:

En dan had ik je nog niet eens een waarschuwings PB gestuurd !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door