Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3382786
Joyce1985 schreef:Jullie maken mijn dag weer goed! :D
Ik kan dus eindelijk uit de kast komen met mijn nagelknip-obsessie, want ik ben niet alleen! ;D ;D

Vito & Harry slapen gewoon door wanneer ik hun nagels knip. Die draaien hooguit wat met hun ogen; heb je haar weer met dr schaar! ::)
Jolie moet er nog aan wennen, maar dat komt wel goed.

Wanneer ik naar mijn ma of zusje ga, neem ik altijd mijn schaartje mee. Je weet maar nooit of 1 van hun honden te lange nagels hebben :biggrin2:
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
Gebruikersavatar
Door Joyce1985
#3382801
MarijeEnBoomer schreef:Heel normaal om andermans honden hun nagels te knippen hoor!
Precies! ;D ;D ::)
Eef+doggies schreef: ;D ;D ;D
Ik heb er wel eens over gedacht, want sommige nagels...
Maar het nooit gedaan :biggrin2:
Doe ik uiteraard alleen bij hun honden :P
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382821
Laika schreef:Dat ziet er weer netjes uit.
Ik durf echt niet meer te knippen aan die zwarte nagels. De vorige keer knipte ik toch net even te veel weg en werd het een bloedbad :-[
Met die tang knippers heb ik ook al wel eens een bloedbad aangericht.
Ik heb nu ook dit schaartje dat ook daadwerkelijk knipt.
Dan ga ik niet zeggen dat je niet in het leven kunt knippen, maar je hebt niet zo'n bloedbad omdat het echt maar een klein stukje is.
20190712_154254.jpg
20190712_154254.jpg (2.8 MiB) 1984 keer bekeken
Je ziet dat het best meevalt dan ;) , en hij is er ook echt van onder de indruk
Gebruikersavatar
Door Laika
#3382823
Kaio schreef:Met die tang knippers heb ik ook al wel eens een bloedbad aangericht.
Ik heb nu ook dit schaartje dat ook daadwerkelijk knipt.
Dan ga ik niet zeggen dat je niet in het leven kunt knippen, maar je hebt niet zo'n bloedbad omdat het echt maar een klein stukje is.
20190712_154254.jpg
Je ziet dat het best meevalt dan ;) , en hij is er ook echt van onder de indruk
Ik heb het geadviseerde schaartje gebruikt en evengoed.... oke, het was niet heel veel bloed maar ik schrik daarvan en durf dan niet verder te gaan omdat ik bang ben dat Seven een pesthekel krijgt aan nagelknippen.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382828
Laika schreef:Ik heb het geadviseerde schaartje gebruikt en evengoed.... oke, het was niet heel veel bloed maar ik schrik daarvan en durf dan niet verder te gaan omdat ik bang ben dat Seven een pesthekel krijgt aan nagelknippen.
Ik ga dan juist gewoon door alsof er niks aan de hand is ( Ok soms een fotootje ;D, maar ook dat vinden ze hier normaal, komt ze weer met dat ding ) En ik dep ff met een papieren zakdoekje oid. Is dan ook zo gestopt.
Net zoals in een van die filmpjes in die linkjes die vrouw gewoon vertelt even snel deppen met dat blokje wat ze heeft en vaak hebben de eigenaar het dan ook niet door, want hun schrikreactie zorgt juist ook vaak dat de hond er een punt van maakt.
Ik heb hier nl. ook het idee dat ze er niet veel last van hebben, ok ze voelen het wel ff en is niet prettig maar binnen 5 minuten is het gewoon over.

Met zo'n niet knippende knijpende tang heb ik wel eens een echt bloedbad gehad, dat was wel wat minder.

Trouwens in dat filmpje heeft ze geloof ik zo'n oranje knipper vast. Is die ook een beetje goed? Heb nl bij sommige nagels dus echt af en toe graag een grotere, is af en toe echt moeilijk met het kleintje, dan ben ik dus gedwongen door de vorm van de nagel net iets meer te knippen dan ik in een keer zou willen.

Overigens was er ook ergens een filmpje dat je haar ( denk dta het dezelfde mevrouw was ) nagels ziet knippen en dat je zelfs bij zwarte nagels kunt zien dat je richting leven gaat. ( Marije en Lizzy, HELP hebben jullie dat filmpje? )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door