Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3381677
Lizzy schreef:;D ;D ;D ;D ;D
Bedoel je een dremel hannabelgje?
Die heb ik. Niet speciaal voor de honden maar van de Gamma zeg maar.
Ik vind het ideaal maar mijn honden vinden het niet fijn.
Je hebt heel veel verschillende speciaal voor de hond. Zoë krijgt van de nagelknipper een bijna-dood-ervaring en daar krijg ik de nagels niet kort genoeg van. Ik heb een electrische vijl geleend en dat gaat beter. Maar die ik nu leen is niet super. Dus ik dacht op BP weten ze welke ik hebben moet natuurlijk. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Neally
#3381688
Hier gebruik ik een dremel 8200 met een lang snoer eraan. Zodat t apparaat een stukje verder ligt te brommen.
Ik gebruik middel grof qua rolletjes schuurpapier die erop gaan.
Eén hier vindt het echt heel erg net zo erg als met n knippert aan den voetjes.... ::) De andere maakt t niet zo uit.
Zouden er honden zijn die 'gepruts' aan hun voetje wel fijn vinden qua korten nagels?
#3381691
Er is een fantastische facebookgroep voor nagels :smitten:

Nail maintenance for dogs

Die raden ook een bepaalde dremel aan die ook een lichtje heeft waardoor je goed ziet wat je doet.
En een speciale manier van knippen/dremelen
En een fantastisch nagelschaartje

Okay ik sla weer door ;D
#3381692
MarijeEnBoomer schreef:Er is een fantastische facebookgroep voor nagels :smitten:

Nail maintenance for dogs

Die raden ook een bepaalde dremel aan die ook een lichtje heeft waardoor je goed ziet wat je doet.
En een speciale manier van knippen/dremelen
En een fantastisch nagelschaartje

Okay ik sla weer door ;D
Ah super! Ik ga daar eens kijken. Bedankt!

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Lizzy
#3381695
MarijeEnBoomer schreef:Er is een fantastische facebookgroep voor nagels :smitten:

Nail maintenance for dogs

Die raden ook een bepaalde dremel aan die ook een lichtje heeft waardoor je goed ziet wat je doet.
En een speciale manier van knippen/dremelen
En een fantastisch nagelschaartje

Okay ik sla weer door ;D
Je stokpaardje, nageltjes :biggrin2:

Oh hannabelgje, je kunt daar ook zien dat ze nagelboards maken. Plank, schuurpapier erop monteren en je hond met de clicker leren krabben!
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3381697
Dank je voor de goede tips voor mijn baasje weer, kan ze wel gebruiken
20190712_154254.jpg
20190712_154254.jpg (2.8 MiB) 2856 keer bekeken
(Sorry ::) )

Duurt vijlen niet ontzettend lang of kriebelt het niet?
#3381701
Kaio schreef:Dank je voor de goede tips voor mijn baasje weer, kan ze wel gebruiken
20190712_154254.jpg
(Sorry ::) )

Duurt vijlen niet ontzettend lang of kriebelt het niet?
Jij was geen confetti aan het maken zo te zien ::)
F76128C0-5939-4778-A661-8E688C40EE73.jpeg
F76128C0-5939-4778-A661-8E688C40EE73.jpeg (1.84 MiB) 2838 keer bekeken
Praten over nagels doet nagels knippen dus Pip ondergaat het maar weer ;D
Door tt-tjes
#3381709
Ik heb een dremel, maar dat is niet te doen met de langharen van mij. Je moet zo uitkijken dat de haren niet vastslaan. Ik knip nu de nagels van de jongens.
Maar ga toch eens kijken of die facebook groep.
#3381710
tt-tjes schreef:Ik heb een dremel, maar dat is niet te doen met de langharen van mij. Je moet zo uitkijken dat de haren niet vastslaan. Ik knip nu de nagels van de jongens.
Maar ga toch eens kijken of die facebook groep.
Met langharige poten doen ze een panty om de voet waar de nagels dan uitsteken !
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door